Početak radova na mostu prvi put je najavljen je 2009. godine za vrijeme vlade Ive Sanadera, no radovi su počeli tek 31. srpnja.
Gradnja mosta za Hrvatsku je bila strateški cilj spajanja kopnenog teritorija. Važnost spajanja pelješke i neretvanske obale zorno je prikazala Udruga Zavjet koja je u rujnu 2012. organizirala akciju u kojoj su konopcem dugim 2 kilometra i 300 metara povezali plovila na trasi na kojoj je projektiran Pelješki most. Sedam godina kasnije u more su postavljeni prvi piloti koji s morskog dna nose stupove i konstrukciju mosta. Izvođač radova je kineska tvrtka CRBC.
Rasponska čelilna konstrukcija izgrađena je u tvornicama u Kini i brodovima dopremljena u Hrvatsku. Prvi segment ugrađen je sredinom 2020. godine, a u srpnju 2021. konstrukcija je spojena s kopnom.
Pristupne ceste, vijadukti i tuneli trebali bi biti gotovi do sredine iduće godine kada se očekuje svečano otvorenje Pelješkog mosta.
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
oglasila se kontrola zračne plovidbe
Avion satima letio nisko nad jednim dijelom Hrvatske: "To je ljudima moglo biti čudno"