Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Glasovni oglasi!

Je li ovo budućnost oglašavanja?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Umjesto klasičnog prikazivanja oglasa na ekranima telefona i tableta, korisnici mobilnih uređaja u budućnosti bi s oglasima mogli – razgovarati!

Pametni telefon i tableti u potpunosti su promijenili način na koji komuniciramo i pratimo medije, a njihova popularnost jedan je od razloga najvećeg smanjenja isporuka osobnih računala u povijesti. Još jedno od tržišta koje bi mobilni uređaji mogli promijeniti jest i tržište oglašavanja te bi u budućnosti s oglasima mogli – razgovarati!

Uznemirujuće: Evo kako će vas televizori 'pratiti'

Naime, kompanija Nuance (čija tehnologija navodno pokreće Appleov Siri) iskoristila je softver za prepoznavanje govora za razvoj Voice Ad platforme koja korisnicima mobilnih uređaja koji rade na Androidu i Appleovim telefonima i tabletima omogućuje razgovaranje s reklamama.

Developeri koji koriste ovu tehnologiju u svojim mobilnim oglasima mogu razviti oglase koji će zahtijevati jednostavnu komunikaciju u kojima korisnici mogu odgovarati sa samo ‘da’ ili ‘ne’, a moguće je napraviti oglase koji će zahtijevati kompleksnije odgovore. Na Business Insideru kažu kako ovakvi glasovni oglasi na pametnim telefonima imaju smisla te se pitaju zašto bi korisnici klikali na male oglase na mobitelima kada mogu razgovarati s brandovima.

Veliki broj mobilnih korisnika ionako već ‘razgovara’ sa svojim smartphoneima putem Sirija i drugih aplikacija za prepoznavanje govora tako da su već navikli na glasovnu komunikaciju s telefonima pa bi se lako mogli priviknuti i na ‘razgovor’ oko nižih i promotivnih cijena nekih proizvoda.

Kada razgovarate s oglasom, čini se da stvarate prisniju vezu sa samim brandom’, komentirao je ovakav način oglašavanja Peter Mahonoey iz Nuancea. S obzirom na odlična predviđanja za budućnost mobilnog oglašavanja – u Gartneru kažu da bi vrijednost ovog tržišta trebala porasti s 11,4 milijardi dolara koliko će iznositi ove godine na 24,5 milijardi dolara u 2016. godini, vjerojatno je da će i glasovni oglasi zauzeti dio tržišta jer će dijelu brandova, ali i korisnika biti puno zanimljiviji i zabavniji od klasičnog oglašavanja.

Facebook će prikazivati reklame na ekranima pametnih telefona!

Ključ ovakvog oglašavanja bit će kvaliteta konverzacije te će oglasi morati uvjeriti ljude da imaju kvalitetan dvosmjeran razgovor, dok će oglašivači korisnicima morati dati nešto zauzvrat kako bi oni pogledali njihov oglas i ‘popričali’ s njim.

Što mislite o ovakvom načinu oglašavanja - biste li i vi radije razgovarali s reklamama umjesto da ih morate samo gledati na ekranima mobilnih telefona? 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene