Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Nova kampanja, novi slogani

Tako lijepa, tako naša, tako blizu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
'Tako lijepa, tako blizu', 'Kad srce kaže ljeto - kaže Jadran'. To su novi slogani koji bi trebali privući turiste na odmor na Jadranu.

Hoće li ih osim slogana u Hrvatsku pozivati Ivica Olić i Goran Višnjić još se ne zna. Oni su se spominjali kao mogući ambasadori našeg turizma u zemljama u kojima rade. Ministar o tom dijelu kampanje šuti. 'Ne želimo ovog trenutka govoriti o imenima, pojedinačno izvlačenje imena bi bilo pogrešno. Kampanja će biti vrlo zanimljivo koncipirana pa kad je vidite onda ćete znati o čemu govorim', objasnio je Bajs. Sve će se kaže znati krajem svibnja.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Što kažete? POGLEDAJTE KOJIM SLOGANIMA STRANKE ŽELE DO POBJEDE Slika nije dostupna Moguće isključenje? Hrg pozvao Bajsa da vrati mandat HSS-u

Ove su godine domaći gosti važniji nego ikada, pa su i oni dobili svoj slogan - tako lijepa, tako naša. U domaću kampanju uložit će se između 6 i 8 milijuna kuna. Globalni slogan mogao bi uskoro postati prošlost. Iduće godine starta novi strateški marketinški plan. 'U sklopu toga će se raspravljati o tome je li 'Mediteran kakav je nekad bio' najpogodniji slogan za Hrvatsku ili će stručnjaci iz marketinških agencija predložiti novi', dodaje predsjednik Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić.

Uskrs i prvosvibanjski praznici ugodno su iznenadili sve hotelijere. Prema još neslužbenim podacima prošli je tjedan u Hrvatskoj boravilo oko 100 tisuća turista.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene