U novoj liniji mliječnih proizvoda, Belje je uspješno spojilo proizvodnju mlijeka na domaćim farmama i moderan pristup u stvaranju proizvoda i njegovog lansiranja na tržište. Kompanija koja ima više od tri stoljeća tradicije proizvodnje domaće hrane već je dugi niz godina predvodnik u implementaciji suvremenih tehnika i načina proizvodnje što je potvrđeno i lansiranjem linije proizvoda Kravica Kraljica. Domaći, lokalni proizvodi imaju ogromne prednosti kada je riječ o porijeklu, kratkim lancima opskrbe, svježini i kvaliteti pa je misija Belja proizvodnja domaće hrane sa sljedivošću Od polja do stola.
Od 100% domaćeg mlijeka
Za mliječne proizvode Kravica Kraljica 100% domaće mlijeko dolazi s farmi Belja, Vupika i farmi kooperanata. Riječ je o deset velikih farmi, 300 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i ukupno 7.500 krava. Može se reći da kravice na svim tim farmama imaju status kraljica zbog čega je novi brend i nazvan „Kravica Kraljica“. S obzirom da je Belje jedini veliki proizvođač mliječnih proizvoda, koji se bavi i proizvodnjom mlijeka na vlastitim farmama, na proizvodima „Kravica Kraljica“ ponosno stoji oznaka 100% hrvatsko mlijeko jer je uistinu riječ o pravoj domaćoj proizvodnji.
S modernim pristupom u dizajnu ambalaže i komunikaciji vrijednosti domaćeg mlijeka i mliječnih proizvoda Belje je napravilo odmak na tržištu i posebno se fokusiralo na novu generaciju potrošača i njihove potrebe. Iz tog razloga je strategija razvoja brenda podijeljena u nekoliko faza, a za početak su na tržište plasirani svježe i trajno mlijeko, sir s vrhnjem, jogurt u čaši i boci, grčki jogurt, kiselo vrhnje i vrhnje za kuhanje.
PR
Foto:
PR
Ekološki prihvatljivo pakiranje
Prilikom stvaranja nove linije mliječnih proizvoda posebna pozornost je posvećena pakiranju kako u pogledu dizajna ambalaže tako i u funkcionalnosti i očuvanju okoliša pa je Kravica Kraljica jedino mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ekološki prihvatljivu ambalažu.
S obzirom da svi potrošači, a posebno mlade generacije, sve više pozornosti posvećuju zaštiti okoliša i radije kupuju proizvode čija se ambalaža može reciklirati odabrana je ambalaža koja već svojom osnovnom bojom sugerira da je riječ o ekološki osviještenom pakiranju.
Korištenje ambalaže koja je napravljena od 82 posto materijala biljnog porijekla (šećerne trske iz održivog uzgoja) omogućilo je i smanjenje ugljičnog otiska prilikom proizvodnje ovog pakiranja za 18 posto pa je Kravica Kraljica mlijeko sjajan primjer visoko kvalitetnog domaćeg proizvoda koji se brine i za buduće generacije.