Svijet oko nas

Znanstvenici u Brazilu otkrili prve ženke s penisom

Znanstvenici otkrili nove vrste inekata, jedinstvene u životinjskom carstvu kod kojih ženke imaju penis a mužjaci vaginu

Znanstvenici su otkrili četiri vrste brazilskih insekata u kojima ženke posjeduju penis, a mužjaci vaginu, prenosi The Verge. Ovo otkriće, koje je jučer objavljeno u časopisu Current Biology, prvi je zabilježeni slučaj 'ženskog penisa' u životinjskom carstvu.

Pročitajte i ovo Stjenice Dosadni insekti Kako prepoznati je li vas ugrizla baš stjenica? Stručnjaci savjetuju kako si pomoći ako vas napadnu Smrdljivi martini Dosadni gosti Okupirali su nam domove, građani na rubu očaja! "Ovo je postalo neizdrživo. Najgori susret bio je u noćnim satima"

Evo koji insekti imaju najbolniji ubod!

Naime, spol životinje ne određuju spolni organi, već veličina spolnih rasplodnih stanica, to jest sperme kod mužjaka i jajnih stanica kod ženki. Ženke proizvode veće rasplodne stanice, a tako je i u slučaju ovih insekata. Stoga se ženka i dalje smatra ženkom bez obzira na mali penis, takozvani gynosome, koji tijekom parenja gura u vaginu mužjaka.

Ovi insekti s krilima imena Neotrogla pronađeni su u dolini brazilske rijeke Peruaçu. Koautor istraživanja Yoshizawa Kazunori sa Sveučilišta u Hokkaidu rekao je da insekti na prvi pogled ne izgledaju posebno, no svoje neobične karakteristike pokazuju tijekom parenja, koje traje od 40 do čak 70 sati, a tijekom kojega ženka pomoću penisa izvlači velike količine sperme iz mužjaka. (Agencija VLM)