Nedavno smo dobili nove rezultate Euro NCAP testiranja te su uz to objavljeni i dobitnici NCAP nagrade za napredne sustave u automobilu. Tako su Citroën C4 Picasso i Honda CR-V oba osvojila maksimalan rezultat od 5 zvjezdica u svim kategorijama.
Pročitajte i ovo
Vozi se jednim trakom
Kilometarske kolone na A1 zbog nesreće
Jedva se vozi
Gužve od ranog jutra: Kaos na zagrebačkoj obilaznici, sudar automobila, stvara se kolona
Nadalje, Euro NCAP također je dodijelio i dvije nove Euro NCAP Advanced nagrade za sustave autonomnog kočenja u hitnim slučajevima i to za Mitshubishi Forward Collision Mitigation sustav koji je dostupan s Mitsubishi Outlanderom testiranim 2012. godine te FIAT City Brake Control sustav koji je dostupan kao dodatna opcija s FIAT Panda i 500L modelima.
Od prošlih testova spomenimo novi kombi iz Mercedes-Benza, Citan, koji baš i nije sjajno prošao na testovima pasivne i aktivne sigurnosti. S tek nekoliko bodova koje je dobio zahvaljujući elektroničkoj kontroli stabilnosti, novi kombi/MPV koji se temelji na Renault Kangoou nije se izdvojio od ostatka konkurencije u klasi koja inače nije poznata po velikoj razini sigurnosti putnika te je na kraju dobio razočaravajuće tri zvjezdice.
Od 2013. godine, Euro NCAP kupcima pruža informacije i o izuzetno velikom broju dječjih sjedalica dostupnih na europskom tržištu. Za svaki novi model koji testiraju, Euro NCAP objavljuje detalje o ugradnji i kvaliteti dječjih sjedalica koje bi trebale pomoći roditeljima da učine najsigurniji odabir za svoju djecu.
►►► Luksuzni automobili pali na novom crash testu!
Tu nam je nedavno pomogao i Hrvatski autoklub koji je objavio svoje rezultate testa 33 dječjih autosjedalica svih skupina težine, koje su testirane na sigurnost, jednostavnost korištenja, ergonomiju, čišćenje i završnu obradu te sadržaj štetnih sastojaka.
Ovog puta testiranje je na vrh izbacilo autosjedalicu Kiddy Phoenixfix Pro 2 iz grupe I za djecu od 9 do 18 kilograma ili otprilike od 1 do 4 godine koja je pokazala izuzetnu kvalitetu zasluživši maksimalne ocjene u svim kategorijama. Odmah do ove, našla se sjedalica Peg Perego Primo Viaggio SL & Isofix Base 0+1 iz grupe 0+ namijenjene djeci do 13 kilograma ili otprilike godinu i pol starosti.
Nakon dvije sjedalice koje su pokazale najviše i dobile najbolju moguću ocjenu u našem testiranju ili vrlo dobar, u skupini onih koje su ostale stepenicu niže s ocjenom dobar našlo se čak 15 autosjedalica, što znači i da je izbor proizvoda solidne kvalitete za roditelje ovdje prilično širok.
Samo jedna dječja autosjedalica ovog je puta pala na testiranju i zaradila negativnu ocjenu loše. Riječ je o sjedalici Babyauto Sinar koja je podbacila u više različitih kategorija – ocijenjena je nedovoljnim zbog velikog opterećenja pri bočnom sudaru te vrlo visokog udjela štetnih sastojaka, no nije se baš proslavila ni u pogledu zaštite pri frontalnom sudaru, sigurnoj montaži u vozilu, tvrdoći podstave i kvaliteti zatezanja pojasa. Sveukupno, nedovoljno za prolazak u testiranju.
U galeriji fotografija pogledajte sve rezultate testiranja dječjih sjedalica koje je napravio Hrvatski autoklub ili posjetite njihovu stranicu www.hak.hr
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.