Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Preispitati prošlosti , ponovno zamisliti budućnost


# DIESELTRIBUTE
U izradi svoje prve kapsule kolekcije u Diesel-u , Nicola Formichetti odaje počast DNA-u branda kroz elemente podrijetlom iz njihovog 35 -godišnjeg povijesnog arhiva . Čvrsto uređena zbirka sastoji se od odjevnih predmeta koji su napravljeni u cijelosti ručno komad po komad - u Italiji , i revolucionarne kampanje koja će povijest vratiti u život jedinstvenim komunikacijskim jezikom .

Vezani članci Slika nije dostupna BMW razvija dieselski motor sa četiri turbopunjača Slika nije dostupna Peugeot najavio umirovljenje dieselskog hibridnog pogona

S obzirom da potpuni pristup brandu najviše nadahnjuje , tajnoviti i do sada neiskorišteni resurs - Diesel arhiva u Breganze-u , Italija – Nicola je pregledao tisuće Diesel naslijeđenih komada . Iz tog uranjanja nastale je dvoredna kapsule kolekcija koja obuhvaća oba Diesel-ova majstorstva, traper i kožu.

Dizajniranjem na osobno odabranim kultnim referencama , Nicola resetira vizualni jezik Diesel-a s prilagođenim , detaljnim , i originalnim novim odjevnim komadima. " Ova kolekcija je moj hommage DNA-u Diesel-a ", kaže novoimenovani umjetnički direktor . " Posjet Diesel tvornici u Italiji je bio nevjerojatan . Odluka da koristimo ove pronađene materijale iz arhive na nov način bila je trenutna. Nova , „limited edition“ kolekcija i Istraživanje trapera i kože su dva vrlo važna koraka u dizajniranju budućnosti Diesel-a. "

DIESELTRIBUTE kapsule kolekcija izlazi u dva različita izbora, preko tema trapera i kože . Ukupni raspon predstavlja mješavinu muških i ženskih artikala ,ukupno 45 komada koji uključuju ready- to-wear odjeću, traper, modne dodatke i veš .

Traper # DIESELTRIBUTE kapsule kolekcija će se lansirati globalno 4. studenog 2013 , a koža # DIESELTRIBUTE kapsula će uslijediti u veljači 2014.

Oba segmenta zbirke # DIESELTRIBUTE će biti dostupna u odabranim Diesel trgovinama( otprilike 165 u svijetu ) , kao i ograničenom broju prestižnih veleprodajnih prodajnih mjesta.
 

Traper # DIESELTRIBUTE KOLEKCIJA

Traper iz Dieselove prošlosti pod Nikolinom vizijom budućnosti . S naglaskom na detalje u prvom planu ,kolekcija vraća prestiz trapera. Na primjer , rucne aplikacije i detaljno rukom prošivene zakrpe ograničavaju # DIESELTRIBUTE proizvodnju na samo tri napravljena komada po danu , a čine ovaj izbor iznimno posebnim neodoljivim zaljubljenicima mode.

Kolekcija se sastoji od 11 komada odjevnih artikala, 7 komada modnih dodataka i 4 komada veša . Proizvodi se kreću od jakni do košulja , prsluka,traperica . Izdvajamo western stilom inspirirane košulje s "iznošenim"efektom , majicama cijele prekrivene printom , i izbor novih tkanina koje koriste istu inovaciju prethodno dostupnu samo u Jogg Jeans-u.

Kultne zakrpe korištene u traperu # DIESELTRIBUTE kolekcije su preuzete od prethodnih Diesel kolekcija s rock inspiracijom i redizajnirane za ovu kapsule kolekciju. Naglaseni image-i moto kluba , poput orla su stvoreni da bi se pokazao pečat pripadnosti ovom svijetu Dieselove ikonografije i služe kao vizualno vlasništvo izvornog , neustrašivog Diesel duha .

Zakrpe su izrezane i postavljenje ručno , a svi gumbi i metalni dodaci su tretirani.Preko izbora modnih dodataka , običnih plastičnih čepova i gumba Nicola je ucvrstio i ujedinio ponudu proizvoda .
Diesel odaje počast svojoj talijanskoj baštini u svakom komadu , dodavši crvene , bijele i zelene gumbe na artikle .
 

# DIESELTRIBUTE –KAMPANJA
Prekrasna Diesel „Tribute“ kampanja cijela je poslikana na iPhone-u.

U stvaranju slike za komunikaciju i lansiranje priče za svoju prvu ponudu , Nicola je podigao kampanju na istu dimenziju svog projekta . U suradnji s poznatim britanskim fotograf Nick Knight-om i timom medijskih kreativaca iz SHOWStudia , Nicola je koncipirao kampanju u revolucionarnom i konceptualnom duhu . Kampanja je u potpunosti poslikana na iPhone-u © ,kampanja se fokusira na glitching sposobnosti i filtere, danas najbolje u klasi fotografije i video aplikacije (kao što su Glitchè , Megaphoto , Instagram , PickPlayPost ) , te prevodi jezike društvenih medija u novi vizualni koncept koji nikada prije nije koristen. Uključujući portrete i skupne snimke ovog novog diesel-skog plemena ,detaljni pogled na kolekciju # DIESELTRIBUTE postaje najveći vizionar uzet u DNA Diesel-a.

Kampanja će biti distribuirana preko određenih društvenih platformi, uključujući Tumblr , Instagram i Facebook , kao i formata koji slave ovaj buntovni duh . Digitalni sadržaja obuhvaćen u ovoj kampanji također će biti dostupan i za digitalne instalacije u odabranim Diesel trgovinama .

 

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju