Čak i u najtežim ekonomskim uvjetima kompanije čije je poslovanje vezano uz internet i dalje bilježe snažan rast, rekao je nedavno Philipp Schindler koji je u Googleu zadužen za vođenje operacija na europskom tržištu.
Pročitajte i ovo
90 godina tradicije
Legendarne borosane traže novog vlasnika: Prodaje se Borovo, Dnevnik Nove TV doznaje važan detalj
Trinaesti kvartal zaredom
Ponovno je narastao BDP, rast je brži od prosjeka EU-a
Dodao je da je, prema rezultatima istraživanja kompanije McKinsey, u Francuskoj i Velikoj Britaniji internet zaslužan za oko petinu rasta BDP-a, a s obzirom na broj novootvorenih radnih mjesta u Britaniji koja se povezuju s kompanijama čije je poslovanje vezano uz internet, u budućnosti se može očekivati otvaranje brojnih novih radnih mjesta zahvaljujući upravo webu.
Tako bi, kroz pet godina, daljnji razvoj i iskorištavanje svih potencijala 'mreže svih mreža' trebali rezultirati otvaranjem čak do 365 tisuća novih radnih mjesta.
Prema Schindlerovim riječima, internet će u budućnosti biti najveći pokretač izvoza te će 'otvoriti priliku malim i srednjim kompanijama da se učinkovito šire na nova tržišta'. Dodao je da 'Velika Britanija za svaku funtu koju uveze, izveze skoro tri funte u e-poslovanju', tj. prodaji roba i usluga, a taj bi omjer u budućnosti mogao biti puno veći.
Schindler kaže i da je glavni pokretač digitalne ekonomije broadband te kako bi kompanije, ako žele iskoristiti sav potencijal koje im daje online poslovanje, trebale shvatiti i primijeniti brojne 'digitalne mega trendove'. To se odnosi i na korištenje pametnih telefona koji postaju sve veći faktor u poslovanju, zatim na iskorištavanje svih mogućnosti 'poslovanja u oblacima' te primjenu društvenih medija.
Također, pozvao je vladu Velike Britanije da omogući regulatorne uvjete koji će poticati inovacije, pogotovo u tehnološkom sektoru – ovo nam zvuči jako poznato jer godinama i u Hrvatskoj slušamo/čitamo o stvaranju uvjeta za bolje poslovanje i privlačenje investicija, no nažalost sve ostaje samo na papiru, bez praktične primjene.
To najbolje pokazuje nedavni primjer Microsofta koji je, kako su prenijeli neki hrvatski mediji, svoje regionalno središte premjestio iz Zagreba u Beograd – i to zbog poticaja i manjih poreza u Srbiji. Toliko o privlačenju stranih investitora i ulaganjima u Hrvatsku.