Istraživanje na Oxfordu

DNA analiza potvrdila: Ovo čudovište postoji, a znanstvenici ga idu uhvatiti živog

Znanstvenici su DNA analizom bijelih dlaka s Himalaja došli do uzbudljivog i potpuno neočekivanog rezultata o zastrašujućem snježnom čovjeku jetiju.

Znanstvenici s Oxforda pronašli su po prvi puta DNA dokaz da Jeti ili Bigfoot, kako ga neki zovu, uistinu postoji.

Pročitajte i ovo Snimka medvjedića u brlogu iznad Bakarca - 1 U blizini Bakarca VIDEO Mala šetnja pretvorila se u pravu dramu: Snimao dva mladunca, a onda mu je medvjedica pokazala gdje mu je mjesto Screenshot Zastrašujuća neman VIDEO Otkrivena divovska anakonda iz Amazone: Teška je 200 kilograma, a glava joj je veličine ljudske

Naime, dva uzorka dlake, koji su pronađeni na području Himalaje, u potpunosti se genetski podudaraju s prapovijesnim polarnim medvjednom koji je živio prije više od 40 tisuća godina. Ovo neobično i zanimljivo otkriće sugerira da ti medvjedi mogu biti 'biološka osnova za legendu o jetiju', piše Independent.

Bryan Sykes, genetičar s Oxforda, kazao je kako je njegovo otkriće dovoljno dobar dokaz da počnu s planiranjem ekspedicije na Himalaju kako bi pronašli 'živog jeti medvjeda'.

Za NBC News kazao je kako bi njihov istraživački rad, objavljen u časopisu Proceedings Of The Royal Society B, trebao ohrabriti sve 'Bigfoot entuzijaste da se vrate u šumu i krenu tražiti pravu stvar'.

I ovo je istraživanje napravljeno uz nesebičnu pomoć upravo onih koji vjeruju da monstruozno planinsko biće postoji.

Uzbudljiv i potpuno neočekivan rezultat DNK analize JETIJEVIH dlaka

Muzeji i privatni kolekcionari poslali su znanstvenicima s Oxforda sve neobične uzorke 'anomalnih primata' koje su imali a za koje su mislili da možda pripadaju Jetiju. U laboratorij je stiglo 36 uzoraka u dovoljno dobrom stanju.

Ispalo je da pripadaju konjima, kravama, medvjedima pa i čovjeku. Međutim, dva su uzorka bila zanimljivija od drugih; jedan je pripadao životinji koju je prije 40 godina usrijelio lovac u Indiji u Ladakhu, a drugi je iz šume bambusa u Butanu. Oba se poklapaju sa DNA davno nestalog medvjeda.

Moglo bi se raditi o tome, kažu znanstvenici, da postoji podvrsta mrkog medvjeda na Himalajama kojem je predak bio polarni medvjed. Ili je taj medvjed hibrid mrkog medvjeda i potomaka izumrlog polarnog medvjeda.