Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Aktivno učenje sviranja instrumenta može pomoći djetetu u akademskim postignućima.


Znanstvenici su pokazali da, kada djeca uče svirati, njihov mozak počinje čuti i procesirati zvukove koje inače ne bi mogli čuti. To im pomaže da razviju 'neuropsihološku razliku' između određenih zvukova koji im mogu pomoći u pismenosti, odnosno poboljšati akademske rezultate, piše Time.

Vezani članci Gordana Buljan Flander Psihologinja o vršnjačkom nasilju: "Na svaki oblik nasilja treba reagirati odmah. Ono se dešava u svakoj školi" Na opasnom raskrižju postavljen znak Nakon objave na DNEVNIK.hr-u na opasno raskrižje postavili znak, a gradonačelnik zatražio uređenje pješačkog prijelaza

Međutim, ukoliko dijete nije zainteresirano za glazbu i ne želi naučiti te se ne angažira aktivno u učenju, neće imati navedene koristi.

Studija provedena na sveučilištu Northwestern otkrila je da, kako bi se postigao puni učinak glazbe na mozak, djeca ne smiju samo sjediti na predavanjima, dok tonovi ispunjavaju prostoriju. Moraju biti aktivni i sudjelovati u nastavi.

Otkriven je trenutak u kojem se mozak tinejdžera jednostavno ISKLJUČI!

'Čak i u grupi visokomotiviranih, malih varijacija u glazbenu uključenost, pažnje i sudjelovanje u razredu - primijećene su jačine neuronskog procesiranja nakon glazbenog predavanja', rekla je Nina Krus, direktorica laboratorija Northwestern Auditority Neuroscience.

Osim toga, studija je pokazala da su studenti koji su svirali instrumente na nastavi poboljšali neurološke procese, naspram djece koja su samo bila prisutna na satovima glazbe.

'Samo kroz aktivno sudjelovanje i manipulaciju zvukom, glazba može izazvati više neuronskih mreža', zaključuje Kraus.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook