Uz povećanje minimalne bruto plaće za 1.000 kuna, najavljeno je otvaranje novih centara u Vukovaru, Vinkovcima i Splitu te su javnosti predstavljeni novi članovi rukovoditeljskog tima gđa Dubravka Štefanac Vinovrški i g. Marko Rupčić

Galerija


 „Pevec će u 2019. uložiti 20 milijuna kuna u prosječne bruto plaće zaposlenika, s naglaskom na najnižu bruto plaću djelatnika u maloprodaji i na skladištu, koja će od 1.1.2019. biti uvećana za 1.000 kuna ili oko 24%. Uz ulaganje u plaće, u narednih godinu do dvije u planu su i novi prodajni centri u Vukovaru, Vinkovcima i Splitu, u koje ćemo uložiti oko 200 milijuna kuna i otvoriti 200 novih radnih mjesta„ izjavio je g. Jurica Lovrinčević, predsjednik uprave tvrtke Pevec d.d. te dodao: „Konstanto radimo na jačanju našeg tima. Pevecovom menadžmentu su se nedavno pridružili gđa Dubravka Štefanac Vinovrški na poziciji direktorice marketinga i korporativnih komunikacija te g. Marko Rupčić na poziciji direktora sektora veleprodaje“

Na današnjoj konferenciji za medije u Matis Absolute longe-u najavljeni su planovi tvrtke Pevec d.d. za 2019. i 2020. godinu s naglaskom na ulaganje u plaće zaposlenika.

Vezani članci Sjednica Sabora (Foto: Patrik Macek/PIXSELL) Sabor: Odbijena interpelacija SDP-a o "Za dom spremni", zanimljivo tko je bio suzdržan Radnici/Ilustracija (Foto: Dnevnik.hr) Polemike oko povećanja minimalne plaće: "Dok jedni dobivaju mrvice, bogatima se opraštaju dugovi"

Prosječna bruto plaća u Pevecu je u protekle dvije godine rasla 10%, a u 2019. Pevec će uložiti dodatnih 20 milijuna kuna upravo u plaće, što je rast od oko 12% na razini tvrtke. Od 01.01.2019. djelatnici Peveca u maloprodaji i na skladištu s najnižom plaćom dobit će povišicu od 1.000 kuna bruto. Radi se o prosječnom postotnom povećanju od čak 24%. Također, u 2019. i 2020. u planu je i otvorenje novih centara u Vukovaru, Vinkovcima i Splitu, a već sredinom studenog ove godine bit će otvoren novi prodajni centar u Samoboru. U nove centre u narednu godinu do dvije dana bit će uloženo oko 200 milijuna kuna, a isti će otvoriti 200 novih radnih mjesta. Uz to je Pevec dodatno pojačao svoj tim novim članovima najužeg rukovoditeljskog tima. Pevecu se pridružila gđa Dubravka Štefanac Vinovrški, koja je došla na poziciju direktorice marketinga i korporativnih komunikacija te g. Marko Rupčić, koji je preuzeo mjesto direktora Pevecove veleprodaje.

„Povećanje minimalne plaće za djelatnike u prodaji i na skladištu samo je jedan od koraka u dugoročnoj strategiji naše kompanije koja prepoznaje djelatnike kao našu glavnu pokretačku snagu, a ekipiranje unutar uprave daje nam svojevrsni vjetar u leđa za daljnji razvoj poslovanja. Ove godine smo isplatili dividendu u iznosu od 80 milijuna kuna, a ostatak dobiti preraspodijelili na investicije u prodajne centre. Čvrsto vjerujem kako je ispred nas izuzetno uspješno poglavlje u poslovanju“ izjavio je Jurica Lovrinčević, predsjednik Uprave Pevec d.d.

PR
PR

Najveća ulaganja u plaće i edukaciju zaposlenika dogodila su se u zadnje dvije godine Pevecovog poslovanja. Uprava Peveca na čelu s predsjednikom Uprave g. Lovrinčevićem intenzivno radi na sistematizaciji pozicija i prilagodbi plaća, znajući da su ljudi presudni za uspjeh svake tvrtke, a posebno ovakve poput Peveca s vrlo ambicioznim planovima. Tvrtka Pevec se kao prva založila za ukidanje rada nedjeljom, a priključit će se i inicijativi za ukidanje davanja na 13. plaću.

„Iznimno nam je drago da su se našem timu pridružili gđa Štefanac Vinovrški i g. Rupčić. Svatko od njih nosi veliko iskustvo u svom području“ izjavio je Jurica Lovrinčević.

„Pevec je za mene prije svega veliki izazov, gledajući povijest kompanije te poslovni uspjeh u zadnjih nekoliko godina. Obzirom na to da se radi o prvom hrvatskom trgovačkom lancu, a imam bogato iskustvo u međunarodnim korporacijama, veselim se upravo nezavisnosti u krojenju aktivnosti u području marketinga i komunikacija primarno za hrvatsko tržište. Vjerujem da je pred nama intenzivno razdoblje razvoja i rasta u svim područjima i trudit ću se da nas tržište kroz transparentnu i atraktivnu komunikaciju još bolje percipira“ izjavila je Dubravka Štefanac Vinovrški, nova direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Peveca, koja je na tu poziciju došla iz drogerijskog lanca dm.

„Želim zahvaliti upravi na ukazanom povjerenju i velikoj volji da za Pevec još više otvorimo sve značajnije business to business tržište. Pevec želi postati novi jaki veleprodajni partner za sve tvrtke iz područja gradnje i opremanja, a moja zadaća je razvoj tog segmenta“ izjavio je Marko Rupčić, novi direktor sektora veleprodaje, koji je u Pevec došao s pozicije voditelja veleprodaje i projekata Feroterma.

Pevec d.d. prvi je hrvatski trgovački lanac prisutan na tržištu od 1990. godine koji posluje u svim krajevima Hrvatske i nameće se kao prvi odabir za kupnju kada je riječ o proizvodima za izgradnju, opremanje i uređenje doma i vrta. U Pevecovim prodajnim centrima moguće je kupiti proizvode iz sedam programa, birati između više desetaka tisuća raznih artikala zahvaljujući odličnim poslovnim odnosima s domaćim i inozemnim dobavljačima.

PR
PR

Dubravka Štefanac Vinovrški

Dubravka Štefanac Vinovrški diplomirala je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Svoju karijeru započela je u Europapress holdingu, a radila je i na RTL televiziji te u tvrtki Siemens, iz koje s pozicije Marketing Communications Managera 2008. prelazi u dm-drogerie markt d.o.o. na poziciju menadžerice marketinga i odnosa s javnošću.

PR
PR

Marko Rupčić

Marko Rupčić diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a poslovni put započeo je u HG spotu u prodaji i nabavi. Radio je u tvrtkama Lipa Mill kao voditelj logistike te u Chipoteci kao voditelj ključnih kupaca. Na poziciju direktora veleprodaje dolazi iz Feroterma gdje je obnašao dužnost voditelja veleprodaje i projekata.