Analiza fosila iskopanog 2007. godine počela je 2012. godine, a radi se o srodniku iz porodice dinosaura koji je tijekom krete živio u Africi.

Argentinski znanstvenici otkrili su novu lozu dinosaura, šest metara dugog mesoždera koji je žario i palio Patagonijom prije 90 milijuna godina.

Vezani članci Slika nije dostupna VIDEO Doživjela nesvakidašnji susret dok je veslala na dasci uz obalu oceana, pogledajte nevjerojatnu snimku Slika nije dostupna Paleontolozi pronašli pronašli ostatke najstarije vrste dinosaura

"Mislili smo da se radi o dinosauru iz porodice Carnotaurusa ili Gigantosaurusa, ali na kraju smo otkrili posve novu, ranije nepoznatu lozu", rekao je paleontolog Sebastian Apesteguia na predstavljanju u znanstvenom centru u Buenos Airesu.

Dinosaur nazvan "Gualicho" prema patagonskom božanstvu, iskopan je 2007. kod grada El Chocoa u središnjoj provinciji Rio Negro, na sjevernom rubu Patagonije.

Analiza fosila počela je tek 2012.

Čini se da je dinosaur srodnik dinosaura iz porodice Deltadromeusa koji je tijekom krete živio u Africi. No, s udovima s dva prsta sličniji je Tiranosauru.

"Gualicho" pripada liniji koja se razvla u južnoj hemisferi i uključuje dinosaure koji su živjeli u Australiji.

Aposteguia kaže da će im on pomoći da saznaju više o dinosaurima mesožderima u Južnoj Americi.

"Milsimo da znamo sve, a onda otkrijemo posve novu lozu", rekao je. (Hina)