Nježnost - ključ sreće
Nježnost - ključ sreće Foto: Instagram, @milka.hrvatska

Novo istraživanje, provedeno od strane tvrtke Mondelēz International, vlasnika branda Milka, diljem Europe, otkriva da 61% ispitanika primjećuje manje nježnosti u ponašanju ljudi u usporedbi s vremenom kada su bili djeca


Novo istraživanje otkriva da se čini kako je svijet izgubio svoju nježnu notu. Naime, 61% ispitanika smatra da je svijet bio nježniji kada su bili djeca. Zbog nedostatka nježnosti gotovo 4 od 10 anketiranih kaže da se osjeća usamljeno, a 26% ispitanika izjavljuje prisutnost anksioznosti. Potreba za nježnošću dodatno je istaknuta jer 37% ispitanika smatra da ideja svijeta bez nježnosti predstavlja zabrinjavajuću sliku za buduće generacije.

Mondelēz International, vlasnik poznatog branda čokolada Milka proveo je veliko istraživanje koje je obuhvatilo 20 000 ispitanika širom Europe, kako bi skrenuo pažnju na važnost nježnosti u čovječanstvu. Osnovana 1901. godine, Milka je rođena nježnim postupkom kada je izumitelj Phillipe Suchard krenuo kupiti čokoladu za svoju bolesnu majku ne bi li ju oraspoložio. Kada je nakon dvosatne potrage napokon pronašao malo čokolade, shvatio je da će ga koštati pravo malo bogatstvo. Smatrao je nepravednom činjenicu da čokolada nije dostupna za uživanje svima, što ga je navelo da počne izrađivati vlastitu čokoladu. 120 godina kasnije, Milka je i dalje čokolada nježnog okusa koja nadahnjuje ljubitelje čokolade da se u svakodnevnom životu s pažnjom odnose prema drugima te potiče ljude da pokazuju više nježnosti pri tom nas podsjećajući koliko je sama nježnost dobrog okusa.

Iako su podaci pokazali da nježnost predstavlja mnogima veliku utjehu, čini se da neki od nas doživljavaju svojevrsnu crnu rupu kada govorimo o nježnosti. Alarmantan podatak iz istraživanja govori da gotovo svaki peti ispitanik ne vjeruje u dobrotu drugih, dok 66% vjeruje da smo previše usmjereni na same sebe, a gotovo četvrtina ispitanika izjavljuje da nisu odgajani kako bi bili nježni.

 

Unatoč tome, nije sve tako crno. Naime, 28% ispitanika je reklo da ljudi u ovo vrijeme pandemije više misle na svoju obitelj i druge. Nadalje, više ljudi radije pokazuje nježnost prema drugima, nego što je sami primaju. Najčešći izrazi nježnosti su pokazivanje brige, slušanje, poticanje te pružanje savjeta. 42% je reklo da su to činili kako bi se drugi osjećali bolje, dok je njih 63% reklo da ih to jednostavno čini sretnima.

Nicholas Christakis, profesor društvenih i prirodnih znanosti sa Sveučilišta Yale komentirao je rezultate istraživanja: „Kad se ponašate ljubazno prema vašim sugrađanima koje ne poznajete, posebno kada je to neočekivano i nadahnuto istinskim osjećajem empatije, to pomaže stvoriti kaskade vrlina. Ljudi žele primati, ali - čak i više od toga - ljudi žele darivati nježnost, jer shvaćaju da što su nježniji prema drugima, uključujući i sugrađane, a ne samo obitelj, svijet može biti bolje mjesto."

Rezultati istraživanja dodatno potvrđuju da je nježnost ponašanje kojeg svi želimo vidjeti više u našem svakodnevnom životu. Naime, 61% ispitanika nježnost povezuju sa sretnijim društvom, a preko 50% kaže da bi to pružilo veću mentalnu dobrobit za sve. Iako podaci pokazuju da svjedočimo u prosjeku 4 nježna djela tjedno, čini se da još uvijek ima prostora za poboljšanje. Jednostavno pokazivanje više brige, iskrenosti i opraštanja povećalo bi naše uvjerenje da čovječanstvo može biti nježnije, smatraju ispitanici.

Godert van den Heuvel, globalni direktor brenda Milka, dodao je: „Milka vjeruje da u životu, kao i u čokoladi, nježnost ima bolji okus. Kao čokolada s nježnim okusom, želimo potaknuti još više nježnosti u svijetu. Zbog toga smo uzbuđeni što ćemo 2021. pokrenuti kampanju „Nježnost ima bolji okus“. U sklopu ove kampanje pokrenut ćemo ograničeno izdanje čokolade „Nježne riječi“, pozivajući ljude da kreiraju vlastite nježne poruke, kako u stvarnom životu, tako i na društvenim mrežama. Naše istraživanje pokazuje da nježnost ima ogromnu ulogu u društvu, čak i više s godinom koju smo imali, kao i da samo jedan mali čin nježnosti dnevno može napraviti veliku promjenu. Pridružite nam se i učinite 2021. godinu najnježnijom do sada!“

Zapratite @milka.hrvatska da biste saznali više o tome kako Milka čini nježnost ukusnijom.

* Tvrtka ONE POLL je anketirala 20 000 sudionika starijih od 18 godina između 12. listopada i 6. studenog 2020. Istraživanje je provedeno u Nizozemskoj, Austriji, Francuskoj, Njemačkoj, Rusiji, Poljskoj, Španjolskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj i Srbiji.