Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Od 1. 1. 2015.

Ovo su nova pravila - Hoćete li od 1. siječnja i dalje imati Facebook profil?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Najpopularnija društvena mreža na svijetu od početka 2015. kreće s novim pravilima.

Facebook je svojim korisnicima poslao obavijest o novim pravilima od 1. siječnja 2015. godine. Riječ je o novim uvjetima korištenja, kao i boljem plasiranju reklamnih sadržaja.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna ODNOSI NA RUBU Vulin nakon zabrane ''privatnog posjeta'' Vučića Hrvatskoj: ''Svi hrvatski dužnosnici od danas su u posebnom režimu kontrole'' Opušci na plaži - 2 KAKO DO RJEŠENJA Španjolska je odlučila stati na kraj ovom problemu na plažama, a kakvo je stanje kod nas? "To je katastrofa"

Novom politikom Facebook će dobiti još više informacija o svojim korisnicima, i svima ponuditi reklame na osnovu toga što koga zanima.

U dijelu koji se zove 'Privacy Basics' korisnici će na interaktivan način moći saznati sve što ih zanima o korištenju popularne društvene mreže. Tu će korisnicima biti objašnjeno što ljudi mogu vidjeti na svojim profilima, kako drugi mogu komunicirati s njima, kao i što oni sami mogu vidjeti u vlastitom 'News Feed-u'.

Kompanija planira novim uvjetima korištenja poboljšati i tipove reklama. Novom politikom Facebook će dobiti još više informacija o svojim korisnicima, i svima ponuditi reklame na osnovu toga što koga zanima. Od sada ćemo viđati iste reklame na svim uređajima s kojih pristupamo ovoj društvenoj mreži, a kada jednom neki oglas označimo kao 'nepoželjan', on se, tvrde u Facebooku, više nikada neće pojaviti.

Zaposlenicima Facebooka ništa ne fali u životu, osim možda ...

Samim prihvaćanjem uvjeta korištenja odavno smo dozvolili ovoj društvenoj mreži da prikuplja veliki broj informacija o nama, kao što su mjesto na kojem se nalazimo, ime, prezime, datum rođenja, a na osnovu toga što pratimo, Facebook može dobiti i neku opću sliku o profilu korisnika.

Najavljeno je i da će u nekim regijama, Facebook početi testirati i takozvanu 'Buy' opciju koja će korisnicima omogućiti kupovinu različitih proizvoda bez potrebe da napuštaju stranice popularne društvene mreže.

Cjelokupna obavijest o novim uvjetima korištenja može se pročitati OVDJE.

S obzirom na sve ove novosti pitamo vas - hoćete li od 1. siječnja ugasiti svoj Facebook profil ili ne?

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene