Ovo je promjena načina letenja koju vrijedi gledati. Nova dostignuća imaju potencijal revolucioniranja pristupa svemiru i transformiranja međukontinentalnog putovanja za civile. Također, mogla bi transformirati i nacionalu sigurnost, i učiniti postojeće sustave obrane zastarjelim.
Pročitajte i ovo
Vrijedni 15 milijardi dolara
Amerikanci ponudili Indiji novi borbeni avion: "F-21 je drugačiji, izvana i iznutra"
Potvrđena izvrsna suradnja
Krstičević se sastao s predstavnicima Lockheed Martina u MORH-u
Kina je dom dvjema kompanijama koje namjeravaju razviti hipersoničnu tehnologiju, Kineskoj zračno-kozmičkoj kompaniji za znanost i tehnologiju (CASC) i Kineskoj zračno-kozmičkoj kompaniji za znanost i industriju (CASIC). Istovremeno, američka kompanija Lockheed Martin dosegla je prekretnicu te rekla novinarima da je hipersonična tehnologija spremna za testiranje.
Prvi let do 2030.
Potpredsjednik CASIC-a Liu Shiquan rekao je da je ta kompanija završila s razvijanjem neophodne tehnologije, i da će do 2030. poletjeti prvi avion koji će se tom tehnologijom koristiti, stoji u reportaži Popular Scienca.
CASIC-ov hipersonični nosač bi mogao biti korišten i za projekte koji ne uključuju let u svemir. Ovaj nosač sposoban je nositi 10 do 15 tona, zbog čega bi mogao postati nosač oružja i senzora. S modifikacijama, poput dodatnih spremnika za gorivo, hipersonična brzina mogla bi zadovoljiti vojne potrebe Kine.
Druga kineska novina CASC-ov je hipersonični svemirski avion. Motor tog aviona trebao bi biti završen do 2020. a očekuje se da bi avion do 2030. mogao poletjeti.