Nova Coca-Cola božićna reklama "Pismo", nastala pod redateljskom palicom oskarovca Taike Waititija, koja je globalno već naišla na širok, pozitivan odjek, a u subotu se počela emitirati i na hrvatskim televizijskim kanalima.
Pročitajte i ovo
tržišno natjecanje
Coca-Cola pod istragom i u Njemačkoj
Nakon objave nalaza
Oglasili se trgovački lanci: Proizvodi Coca-Cole vraćaju se na police dućana
Emotivnom pričom o očevoj bezuvjetnoj ljubavi prema kćeri i njegovom putovanju punom izazova kojim želi osigurati ispunjenje njezine božićne želje, Coca-Cola nas uvodi ne samo u ovogodišnje blagdane već ujedno obilježava i 100 godina svojih popularnih blagdanskih reklama. Coca-Cola novom blagdanskom reklamom i kampanjom poručuje - „Ovog Božića daruj nešto što samo ti možeš darovati – sebe“.
„Doista je posebno što ljudi povezuju Božić i Coca-Colu te smo neizmjerno ponosni na bogatu baštinu i tradiciju koja naš brend veže uz ovo doba godine. Nadamo se da će nova božićna reklama s dobro poznatim i omiljenim likom Djeda Božićnjaka unijeti radost i blagdansko veselje u kraj ove godine koja se pokazala izuzetno teškom za ljude diljem svijeta. Porukom koju kampanja nosi želimo potaknuti ljude da cijene trenutke u društvu najbližih, bilo da je riječ o virtualnim ili fizičkim trenucima, te da u njima budu istinski prisutni. Najbolji poklon koji ikome možemo darovati za Božić, ali i u bilo koje drugo doba godine, smo mi sami“, rekao je Vinko Kovačić, voditelj komunikacija Coca-Cole Adria.
Dolazak božićnog kamiona, pjesma „Praznici nam stižu“ te popularna reklama s polarnim medvjedima, samo su neki od brojnih nezaboravnih božićnih trenutaka koje smo tijekom nekoliko desetljeća imali priliku gledati na malim ekranima. Neizostavni dio ove duge tradicije ispunjene nadom i božićnom čarolijom svakako je i Coca-Colin Djed Božićnjak.
Iako smo svi upoznati s njegovim likom, koji je javnosti prvi puta predstavljen prije gotovo 90 godina, rijetki znaju sljedeće informacije:
1. Haddon Sundblom, tvorac Coca-Cola Djeda Božićnjaka, za prvu je sliku osmijeha popularnog božićnog junaka inspiraciju pronašao u veselom i naboranom liku svoga prijatelja, umirovljenog trgovca Loua Prentissa. Nakon što je prijatelj preminuo Djeda Božićnjaka autor je oblikovao prema svom vlastitom licu.
2. Fenomen globalnog i iznimnog utjecaja Coca-Cola blagdanskih reklama, Sundblomove slike Djeda Božićnjaka doveo je u i brojne prestižne muzeje kao što su pariški Louvre, Royal Ontario Museum u Torontu i Muzej znanosti i industrije u Chicagu.
3. Osim što je Sundblomov Djed Božićnjak postao simbol blagdanske sezone za ljude diljem svijeta, igračke temeljene na istom liku kroz desetljeća su vjerno odražavale trendove pojedinog razdoblja. Tako je, primjerice, u početnim godinama Coca-Cola blagdanskih kampanja popularni poklon bila drvena lutka s likom Djeda Božićnjaka, dok se do kraja 1930-ih Djed Božićnjak već igrao s električnim vlakom i helikopterom. Za vrijeme Drugog svjetskog rata Djed Božićnjak je pak u svojoj vreći nosio ratne obveznice kojima se prikupljao novac za pomoć i podršku savezničkim snagama.
Kao poseban poklon, Coca Cola božićni kalendar ovog prosinca donosi čarobna iznenađenja koja korisnici mogu dijeliti svakoga dana sve do 31.12. Svi oni koji 1. prosinca posjete https://www.coca-cola.hr/carolijapocinjekadsitu mogu otkriti što se krije iza prvih vrata.