Nitko ne bi trebao biti ovdje?

Higgsov bozon dokazuje da svemir - NE POSTOJI

Potrošeno je deset milijardi dolara, korišten je najveći svjetski akcelerator čestica, istraživalo se desetljećima. Sada postoji mogućnost da svemir ne postoji, odnosno da ne bi trebao postojati.

Bilo je potrebno 10 milijardi dolara, najveći svjetski akcelerator čestica i desetljeća istraživanja, ali dio znanstvenika sada je uvjeren - svemir ne postoji, odnosno ne bi trebao postojati.

Nitko od nas ne bi trebao biti ovdje. Zapravo, cijeli svijet, zvijezde i galaksije ne bi trebali biti ovdje. Prema novoj kozmološkoj studiji, naš cijeli svemir trebao je prestati postojati odmah nakon stvaranja.

Istraživanje britanskih kozmologa upućuje na to da svemir nije trebao trajati duže od sekunde nakon Velikog praska. Do zaključka su došli zahvaljujući Higgsovom bozonu iz 2012. i nedavnim astronomskim promatranjima.

Fizičari nakon Higgsovog bozona razmišljaju o nečem velikom, JAKO VELIKOM

Svemir je nastao Velikim praskom, a onda je prošao kroz razdoblje brzog rasta koje se naziva kozmičkom inflacijom i danas se širi, ali polako. Ova teorija objašnjava mnogo toga u svemiru, pa i činjenicu da se čini da je isti u svim smjerovima.

Predstavljajući rezultate istraživanja kraljevskom astronomskom društvu, Robert Hogan iznio je pomalo zbunjujući zaključak da svemir ne bi trebao postojati, piše Forbes.

U ožujku ove godine, koristeći BICEP2 teleskop znanstvenici su tvrdili da su detektirali jedan od predviđenih učinaka kozmičke inflacije u svemiru danas. Kontroverzni rezultati još nisu prihvaćeni među kozmolozima, ali dokaže li se njihova točnost oni bi potvrdili teoriju inflacije i iznimno unaprijedili zanstveno razumijevanje svemira.

Tim istraživača analizirao je što bi zapažanja BICEP2 teleskopa mogla značiti za stabilnost svemira kombiniranjem tih podataka s podacima sakupljenim od strane fizičara koji su se bavili česticama Higgsova bozona.

Fascinantni detalji iz biografije nobelovca Petera Higgsa!

Mjerenje te čestice omogućilo je fizičarima da pokažu kako naš svemir 'sjedi' u Higgsovom polju. Međutim, postoji još jedna dolina u tom području, mnogo dublja, ali naš svemir je spašen upadanja u nju zahvaljujući velikoj energetskoj barijeri.

Problem s rezultatima do kojih se došlo pomoću BICEP2 je činjenica da predviđaju nestanak svemira tijekom kozmičke inflacije. 'To je neprihvatljivo predviđanje, jer da se ovo dogodilo ne bismo bili tu da o tome razgovaramo', rekao je Hogan, koji je studiju i vodio.

Znanstvenici su svjesni da se tijekom studije možda pojavila greška, a još jedno moguće objašnjenje zašto smo još uvijek tu je to da se događa neki drugi proces kojeg znanstvenici još nisu otkrili.