Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Turistički ponos Slovenije, Postojnska jama je pred prodajom, no stanovnici mjesta, koje je poznato po najposjećenijoj jami u Europi i čovječjoj ribici, ljute se jer ne žele da stranci vrte milijune na njihovim znamenitostima.


Finacijski problemi natjerali su Istrabenz na prodaju bisera slovenskog turizma, Postojnske jame, čuda prirode kroz koju je prošlo više od 30 milijuna turista. Lokalno stanovništvo izluđuje pomisao da bi koncesiju za njihovu jamu mogao kupiti stranac. Ponude za Jamu poznate po rijetkoj čovječjoj ribici prikupljati će se do 15 ožujka, no lokalni dužnosnici su protiv prodaje.

Vezani članci Ovalni stan u parkingu - 1 Stan u Zagrebu o kojem ovih dana svi pričaju: "Malo je nezgodno ak' si malo popiješ..." Radi i dok spava Muž joj nema mira ni dok spava, pronašla je način da ga i tad zaposli

'To je kao da bi Grci, koji su sad u teškoj situaciji prodali koncesiju za Akropolu, to je neshvatljivo', kaže postojnski župan Jernej Verbič. Nekoliko slovenski poduzetnika pokušava se udružiti i otkupiti koncesiju za Jamu kako ni bi pala u ruke strancima. 'Za prodaju tvrtke koja ima tu koncesiju, za takvu stvar, po mojem mišljenju je potrebno je suglasje lokalne javnosti i Vlade', ističe postojnski podžupan Zvonko Černač. Istrabenz je također objavio prodaju svojih najvrednijih nekretnina, među kojima su opatijski hotel Adriatic i hotel Kempinski u Portorožu u koji su utukli oko 100 milijuna eura.