Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Slovenija prekosutra bira predsjednika. Predizbornu kampanju obilježila je recesija, ali i prilično neuobičajena aktivnost kandidata.


Bivši slovenski premijer Borut Pahor odlučio se za prilično neuobičajenu predizbornu kampanju. Sličnu je vodio i uoči prošlogodišnjih parlamentarnih izbora. 'Želio sam se susresti s ljudima koje politika ne zanima i shvatio sam da mogu doprijeti do njih, do njihovih srca samo ako radim s njima 8, 10 ili 12 sati', rekao je.

Vezani članci Benzinska postaja Dobrovo, Slovenija Kod susjeda po dizel: Smanjili cijenu na autocestama Gužve na autocesti Susjedi novim mjerama žele sniziti cijene goriva na autocestama: "Vlada će odustati od poreza na ekološko zagađenje"

>> Krizni sastanak slovenskog državnog vrha zbog dvaju referenduma

Prema anketama, u drugom krugu izbora za dva tjedna suočit će se s aktualnim predsjednikom Danilom Tuerkom. Očekuje se da će Tuerk na kraju pobijediti. I on se odlučio za kampanju drugačiju od uobičajene. 'Nemam radijskih ili televizijskih oglasa. Malo je plakata. Više me zanimaju susreti s ljudima i više želim kampanju koja je primjerena trenutačnoj situaciji', kaže.

A to je recesija, visoka stopa nezaposlenosti i zaduženi bankarski sektor. Iako kandidati dobivaju mnogo pohvala zbog štednje, čuju se i kritike. 'Premalo je novca uloženo u uobičajene oblike oglašavanja. Koriste neke druge i ljudi nemaju dojam da je ovo ozbiljna stvar i koliko je važno tko će pobijediti na izborima', kaže stručnjak za marketing Miro Kline.

Slovenski predsjednik bira se na mandat od pet godina, a njegova je uloga uglavnom ceremonijalna.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju