Američki astronaut Scott Kelly objavio je povijesno otkriće s Međunarodne svemirske postaje.

Prvi put u povijesti u svemiru je procvjetao jedan - cvijet. Američki astronaut Scott Kelly objavio je povijesnu vijest da je jedna cinija širom rasklopila svoje latice.

'Prvi cvijet koji je uzgojen u svemiru ne ostavlja nikakve sumnje - da, u svemiru uistinu postoje i druge vrste', napisao je Scott na svojem Twitter profilu.

Vezani članci NASA Instagram (Foto: Instagram/nasa) Dosta vam je Instagram influencera? NASA ima profil pun drugačijih oblina i selfija Sudar dviju galaksija koji je snimio teleskop Hubble (Foto: NASA) Impresivan prizor: Snimljen jedan od najblještavijih i najveličanstvenijih događaja u svemiru

Kako su objasnili u NASA-i cinija nije odabrana za prvu biljnu vrstu u svemiru zbog svoje ljepote već da bi pomogla znanstvenicima da shvate kako biljke rastu i cvjetaju na mikrogravitaciji. U svemiru su već uspješno uzgojene salata i pšenica, ali nikada jedan cvijet.

U prosincu još stvari nisu izgledale tako dobro - činilo se da cinijama ne godi život u svemiru. No, onda su se počele oporavljati i napokon se pokazale u najljepšem izdanju, piše Independent.

U nekim novim misijama biljke će imati sve veću važnost za astronaute jer će biti njihova poveznica sa životm na Zemlji, ali i temelj za život ljudi u svemiru.