Obavijesti Video Pretražite Navigacija
'Mi smo jeftiniji'

Trgovački lanci bore se za kupce spuštanjem cijena

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Pad potrošnje natjerao je trgovce da pokrenu pravi rat u spuštanju cijena robe. Prehrambeni lanci nadmeću se tko će ponuditi jeftinije brašno ili sol, namještaj je jeftiniji za 20 posto, a neki trgovci čak umjesto kupaca plaćaju kamate pri kupnji na kredit.

Akcija, sniženje, najpovoljnije! Pad potrošnje u maloprodaji od 15 posto tjera trgovce na rat cijenama. Jedni spuštaju, drugi ih prate, a neki još odolijevaju. Rat cijenama se vodi za svakog kupca sa jasnom porukom: mi smo najjeftiniji. 'Mi svakodnevno pratimo konkurenciju i pratimo svakodnevno situaciju na tržištu i odmah reagiramo tako da kupac kod nas kad kupuje proizvod može kupovati bez razmišljanja, jer preko 1.500 proizvoda je obuhvaćeni tim jamstvom najpovoljnije cijene', rekao je Goran Butorac, glasnogovornik Kauflanda. Jedan je lanac samo u jednom danu srušio cijenu 1.000 proizvoda. Sve kako bi se zaustavio pad potrošnje. Istraživanja pokazuju kako se zbog krize najviše štedi baš na hrani, napitcima i higijenskim proizvodima. Da bi izbjegli štednju koja im suši zaradu i trgovci ali i njihovi dobavljači moraju spuštati marže.

Pročitajte i ovo Boris Vujčić Hrvatska najgora u Eurozoni Upozorenje guvernera: Glavni doprinos inflaciji daju usluge, rast cijena će se nastaviti Jahorina ni Bosna nije što je bila Cijene na skijalištima u susjednoj zemlji odletjele u nebo! "Sad je trenutak da hitno reagiramo"

Rat trgovačkih centara spuštanjem cijena nabolje se odražava na nekim prehrambenim proizvodima kao što sol čija kila negdje košta kunu i pol a negdje čak četiri kune. I trgovci ostalom robom svjesni su pada potrošnje i žele privući kupce na sve načine. Ruše cijene i kupcima čak nude pomoć pri otplati kredita za kupljenu robu. 'Mi konstantno kontroliramo cijene u konkurentskim kućama i na osnovu toga snižavamo od pet do deset posto. Pored toga uveli smo potrošačke kredite 36 rata bez kamata odnosno kamate plaćamo mi za kupce, mislim da je to više nego dovoljno', rekla je Anita Macanović, direktorica Centra Mandi. Poplava trgovačkih lanaca u Hrvatskoj kupcima ide na ruku. Da bi opstali ionako moraju biti jeftiniji od drugih, a onda još i kriza i pad potrošnje; cijene su danas doista tanke, nažalost kao i novčanici onih koji ih plaćaju.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene