Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Turistički rekorder

Split: 12 posto više gostiju u odnosu na lani

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Splićani ovih dana zbrajaju ljetnu zaradu i hvale se: najbolji smo u Hrvatskoj. Prihodi su skočili više nego Zadru i Dubrovniku.

Prosječnom građaninu one tisuće zabilježenih noćenja često ne znače ništa, ali svakako lijepo je znati da Split postaje traženo odredište, jer to znači i više zarade za kafiće, restorane i čitavu privredu ovog područja. U Turističkoj zajednici grada Splita danas nam je potvrđeno da je po uređenju grada, manifestacijama i turističkim rezultatima Split na prvom mjestu i da je potukao konkurenciju. Osim toga i po broju gostiju i noćenjima Split je jači za 12 posto u odnosu na lani i po tom porastu je rekordan. Osobito kada se zna da su svi strahovali kako će gosti zbog recesije ostati kući i da će nam sezona biti očajna. Najvažnije, gradom još šetaju grupe turista, a drveni jedrenjaci i ploveći hoteli i u desetom mjesecu dovodit će tisuće putnika u Split.

Pročitajte i ovo Kali, otok Ugljan "Ne znamo što će biti dalje" Kupili kuću iz snova na Jadranu, a onda je počela noćna mora: Zapalili im auto, otrovali mačku... Hayford Okine - 3 Kralj balansa Hrvatska ima novog Guinessova rekordera: "Prvo sam postavio rekord pa sam ga ovim oborio"

Najveći porast broja gostiju

Neka nam se Dubrovnik, Zadar i drugi lijepi gradovi ne uvrijede, ali čini se da je Split ovo ljeto zauzeo turistički tron. Tako kažu mnogi stručnjaci i novinari koji godinama prate turizam. I broj gostiju govori dosta. Zadar je u odnosu na prošlo ljeto bolji tek za jedan do dva posto, Dubrovnik za pet posto, a Split je imao čak za 12 posto više gostiju nego prošlo ljeto. I jesen je odlično počela. Mladi Englezi su se danas izležavali na kamenim stubama Peristila, Poljskim studentima žao je što su u Splitu samo na izletu, a hotel im je u jednom drugom, manjem mjestu. U agenciji koja se u Splitu bavi ukrcajem gostiju na drvene jedrenjake kažu kako im je na pučinu isplovilo 17 brodova punih mladih gostiju.

Grad profititra

Split postaje atraktivan baš mlađim ljudima koji vole šoping, puno kafića, ali i romantiku carske palače. Temperatura je savršena, grad je super, a jeftin u odnosu na Europu. Mladi osiguravaju publiku za godine koje stižu, ali naravno Split cijene i oni koji su se već naputovali svijetom i znaju prave vrijednosti. Grad profitira, bilo da je riječ o restoranima ili zlatarima koji dobro posluju. Treba li reći, ploveći hoteli neumorno stižu u splitsku luku i danas su tu bila tri broda. A ni jesen ne plaši Split, u desetom mjesecu očekuje se skoro 40 cruisera. Za dvadesetak dana u Bolu na Braču bit će dodjela Plavog cvijeta. Split je eto osvojio i tu nagradu koja sagledava ukupan dojam o jednom gradu. Ono što se sigurno ne zaboravlja iz Splita osim povijesnih znamenitosti, to su Noći Dioklecijana kada je na ulicama čitava carska povorka, a i gosti se oblače u rimske toge. To je recimo još jedan način da grad pokaže da ne strahuje od recesije već je pravo mjesto opuštanja i uživanja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene