Društvene mreže vrve nezadovoljnim gostima kojima je, kako tvrde, smještaj otkazan u zadnji tren. Rezervirali su puno ranije po niskoj cijeni. Sezona je, međutim, iznad očekivanja, pa su iznajmljivači shvatili da za sobu mogu dobiti više novca i počeli su otkazivati ranije rezervacije.
Policija je za Dnevnik Nove TV potvrdila da je primila brojne pritužbe o prijevarama vezanim uz najam i rezervaciju, najviše u Šibensko-kninskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji.
"U slučaju kada se u tako jednu kombinaciju umiješa turistički posrednik, onda obje ugovorne strane prihvaćaju uvjete o otkazivanju i sukladno prihvaćanju tih uvjeta automatski se stječe pravo na obeštećenje. Kada nema posrednika, onda se primjenjuju odredbe Zakona o obvezatnim odnosima", rekao je Nedjeljko Nedo Pinezić, pružatelj usluga smještaja u domaćinstvu.
Pročitajte i ovo
KAD ĆE POLETJETI?
Hrvatska ima oko 50 nastanjenih otoka, a nema - Hitnu helikoptersku pomoć! "Radimo surogat koji nikoga ne zadovoljava"
Pročitajte i ovo
KOME SMO DALI NAJVIŠE?
Odaziv na cijepljenje je slab, pa je cjepivo u hladnjacima. Ima li to cjepivo rok, hoće li propasti i koliko smo ga donirali?
More se dokazati tko je i kako oštećen pa s usmenim dogovorima treba biti na oprezu.
"Ljudi u dobroj vjeri vjerojatno rezerviraju nešto, plate akontaciju i budu zakinuti. Princip je uvijek isti: ozbiljnost poslovanja se dokazuje poštivanjem zakonskih odredbi. U ovom slučaju nema nikakve mogućnosti da se nekakve institucije umiješaju po službenoj dužnosti jer stranke dobrovoljno stupaju u dobrovoljni trgovački odnos i pri punoj svijesti riskiraju posljedice", rekao je Pinezić.
U Hrvatskoj je trenutačno milijun i sto tisuća gostiju. Žele li iznajmljivači da svi oni zadovoljni odu i ponovno se vrate, trebali bi se držati manira dobrog i poštenog domaćina.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr