Na novinarsku primjedbu da više nema socijalizma i dirigirane ekonomije te da se država ne može miješati u tržište, Jurčić je kazao kako to jamstvo o opstanku hrvatske brodogradnje njegova vlada može održati do 2013.
Pročitajte i ovo
Kriza u Francuskoj
Macron se obratio javnosti prvi put nakon pada vlade: Otkrio je kad će imenovati novog premijera
80 eura
Vlada umirovljenicima obećala božićnicu, a oni poručili: "Da daju i više, nije dovoljno!"
Gubitci u brodogradnji dosežu čak devet milijarda kuna i nije mi jasno kako se u nas grade najkvalitetniji brodovi, ali s gubitcima, što nije slučaj u svijetu, istaknuo je Jurčić, ustvrdivši da je pristup brodogradnji zadnjih godina "možda bio pogrešan".
Kad je ova Vlada preuzela kormilo države, ja sam iznio svoja viđenja, ali od 2002. brodogradnja nije sanirana, ustvrdio je.
Najavio je da će, kad postane premijer, najprije sanirati gubitke u brodogradnji, tako da ih "sve zajedno stavi u poseban fond ili račun i da se njihovo rješavanje prebaci za budućnost.
Drugi korak je, kazao je, da brodovi koji se grade na našim navozima 2008. budu profitabilni.
A da bi to postali, pet brodogradilišta, koji sada posluju svaki za sebe, bit će spojeni u "Jadran brod - hrvatska rodogradnja", objasnio je.
Tako će se znatno smanjiti troškovi rada brodogradilišta, jer će se ujediniti financijski i organizacijski, istaknuo je, rekavši da upravo zato može jamčiti da se do 2013. brodogradilištima ne će ništa dogoditi, a "zatim treba vidjeti kako stvari idu".
Brodogradnja se može u Hrvatskoj nakon 2015. pomalo i gasiti, ali nitko od radnika ne može ostati bez posla, dapače, moraju dobiti kvalitetnija radna mjesta, najavio je.
Saborski zastupnik SDP-a Šime Lučin ustvrdio je pak da će se u Trogiru 25. studenoga glasovati za Brodotrogir ili golfske terene.
Predsjednik trogirskoga SDP-a Damir Rilje je, govoreći o povezanosti Trogirana s brodogradilištem, u kojemu radi tisuću ljudi, upozorio kako oni strahuju zbog "najava" da će se Brodotrogir ukinuti.