Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Borba s nepredvidljivim vremenom za turističke djelatnike novi je izazov s kojim bi se u budućnosti sve češće mogli susretati.


Loše vrijeme ukazalo je i na možda najveću boljku hrvatskog turizma. Kad nema sunca, nema se ni što raditi. Od pedesetak dana srpnja i kolovoza Crikvenica je ove sezone imala više od trideset kišnih.

Vezani članci Sve više turista nam dolazi u kampove - 5 Nekim granama turizma korona ne odmaže pa se ponegdje bilježe rezervacije bolje nego 2019. Turisti u Dubrovniku Mali pomak do starog normalnog: U planu su koncerti s publikom, a i podaci o broju turista u Hrvatskoj bude optimizam

Broj dolazaka i noćenja je podbacio, no najviše su stradali oni čije usluge izravno ovise o vremenskim prilikama poput koncesionara na plažama. Petstotinjak ležaljki na glavnoj crikveničkoj plaži zjapi prazno, a kišni su dani ove sezone nažalost više pravilo nego iznimka.

Nakon obilne kiše i olujne noći dolazi nam sunce, a onda...

Na crikveničkoj plaži, inače prepunoj sadržaja, ljeto je trebalo prehraniti oko 250 radnika. Sada, sa svakom kišnom kapi sezona bilježi sve veći minus.

'Pa 7. mjesec je 20 posto sigurno slabiji, a za 8. mjesec smo očekivali da ćemo poboljšati rezultat, sada bi rezultati mogli doseći i katastrofalnih 50 posto', rekao je Robert Manestar, koncesionar.

'Koliko čujem od kolega bit će tako, zato se nadam da će i banke i davatelji koncesija biti tu barem da se napravi nakakav reprogram ako se ne skine dio cijene koncesija', dodao je.

Nešto manji minusi bilježe se u rubrici dolazaka i noćenja. Jer kada su već uplatili dolazak, turisti pokušavaju uživati, kiši usprkos.

No hrabrih kupača na crikveničkim je plažama bilo iznimno malo, većina turista tiskala se u gradskim uličicama.

METEOROLOZI UPOZORAVAJU: 'Strašne nepogode mogle bi nam postati svakodnevica'

'Napravili smo turu automobilom po okolici, obišli dvorac, sada šetamo, zapravo lutamo okolo bez cilja. Nadamo se da će se sutra razvedriti', rekao je Stefano, turist iz Italije.

'Malo se šeta dok se može, dok ne pada puno kiše. Gledali smo malo trgovine', rekao je Saša, gost iz Njemačke.

Tijekom kišnih dana, malo koje turističko mjesto ima dobru alternativu na plažama.

'Ono što nama nedostaje sigurno je infrastruktura za ovakve kišne dane. Znači nekakvi zatvoreni prostori u koje možemo smjestiti određene sadržaje', kazala je Marijana Biondić, direktorica Turističke zajednice Crikvenice.

Borba s nepredvidljivim vremenom za turističke djelatnike novi je izazov s kojim bi se u budućnosti sve češće mogli susretati.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook