Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Seoski turizam cvjeta

Recesija šalje goste u Baranju

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Recesija je seoskom turizmu dovukla goste. Zašto? Zato što je seoski turizam i do pet puta jeftiniji od Jadranskog. Gosti pogođeni krizom, biraju kraći i jeftiniji put, ali i sadržajniji i zanimljiviji način odmora na kontinentu.

Baranja je idealno odredište jer za relativno malo novca nudi zaista puno, a u posljednje vrijeme ne zaostaje za primjerice austrijskom kontinentalnom ponudom. Svi putovi vode u Baranju. Čudesni salaši, dah prošlosti i miris plodova zemlje - apsolutni su hit sezone. Za djecu s asfalta to je prava egzotika, a za odrasle aktivan odmor. Škola jahanja, nakon uzavrelih gradskih prometnica, pravi je odmor za dušu.

Pročitajte i ovo Turizam; ilustracija - 1 Dobar znak Turisti pohrlili provesti Uskrs na hrvatskoj obali: Nije samo Dubrovnik hit destinacija ove predsezone Baranja obara turistički rekord - 5 Odlične brojke Baranja je već oborila apsolutni rekord broja turista: Osim zbog hrane i prirode, iz jednog razloga dolaze i poslovne žene

'Dosta mi je posla i želim se malo odmoriti', rekao je polaznik škole jahanja, Goran Mamuzić. Salaš u Novom Čemincu životni je san mlade obitelji Ipša. Napustili su uhodan posao u knjigovodstvenom servisu i krenuli u avanturu seoskog turizma. Recesija ih nije uspavala. 'Mislim da će turisti baš u recesiji dolaziti ovdje i biti vikend turisti, jer smo jeftini i danas je pristupačnije odmoriti se ovdje nekoliko dana nego platiti dva tjedna na moru', rekla je Andreja Ipša, vlasnica seoskog gospodarstva. Uskrs je prvi ispit sezone, a Baranja ga je položila. 'Do sada smo preferirali morski turizam, ali ovo je za nas nešto novo i to ćemo česšće prakticirati', rekla je posjetiteljica Jadranka Vojtek.

Smanjena potpora za 70 posto

Dok na Jadranu strepe, na kontinentu nema drame. Uzlazni trend se nastavlja i ove sezone. 'Zasigurno se kod nas ništa dramatično bneće događati što se sezone tiče, jer kod nas sezona traje 12 mjeseci', rekao je Antonio Sobol, direktor županijske Turističke zajednice. Dok pokušava spasiti turizam na Jadranu, država je odlučila uštedjeti na kontinentalnom turizmu. Smanjila mu je potpore za čak 70 posto. 'Onda zapravo i s malim ulaganjima ovdje mogu ostvariti velike rezultate', kaže Sobol. Sa ili bez državnih potpora kontinentalni turizam galopira naprijed. Ovdje masovni turizam ionako nema što tražiti.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene