Prošlo je nešto više od deset godina otkako se u Branku Kovačiću rodila odlična turistička ideja. Danas se čini da se interes za ovakvom vrstom sadržaja ne smanjuje jer broj posjetitelja u Istralandiji iz godine u godinu samo raste.

Galerija


Nakon tri desetljeća iskustva u građevini Branko Kovačić odlučio se na novi poslovni korak. Osluškivao je tržište, uspješno prepoznao što mu nedostaje i na kraju uspio. Izgradio je Istralandiju, jedan od najuspješnijih vodenih parkova u ovom dijelu Europe.

Vezani članci Zadarski HSTec na vrhu svjetske proizvodnje - 2 Zadarski HSTec u vrhu svjetske proizvodnje: Čime se bavi hrvatska tvrtka koja gotovo u cijelosti izvozi? Nikola Velicki, direktor tvrtke Rabo Poduzetnička priča iz Baranje: ''Postigli smo uspjeh jer smo izgradili kvalitetne zaposlenike''

Kako i sam kaže, prvi koraci nisu bili tako jednostavni. Iako je imao jasnu ideju i viziju onoga što želi postići u Istri, to nije bilo dovoljno. Morao je biti siguran hoće li takva golema investicija biti isplativa na mjestu koje već ima sve čari koje privlače turiste – more i predivno okruženje.

Prije početka investicije, vlasnik Istralandije obišao je pedesetak vodenih parkova diljem Europe. Prikupio je brojna iskustva, ali i ono najvažnije – potvrdu da se u taj projekt isplati investirati.

Cijeli arhitektonski projekt prepustio je u ruke domaćih arhitekata uz nadzor partnera koji su i danas s njim u ovom poslu. Domaći arhitekti nisu imali vlastitog iskustva u projektiranju vodenih parkova, ali njihova stručnost i iskustvo Branka Kovačevića bili su dovoljni kako bi Istra dobila novi turistički raj.

U šumovitom zaleđu Novigrada niknuo je čarobni vodeni svijet koji se prostire na 81.000 kvadratnih metara. Prije dvije godine, prema ocjeni Tripadvisora, uvršten je na drugo mjesto najboljih vodenih parkova u Europi i 6. mjesto u kategoriji najboljih parkova na svijetu.

Kako bi cijeli projekt mogao biti realiziran, veliku ulogu, odnosno financijsku pomoć pružila je i Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR), putem financijskog instrumenta ESIF Krediti za rasti razvoj. ESIF Krediti za rast i razvoj dugoročni su investicijski krediti za male i srednje poduzetnike koji posluju duže od dvije godine te koji planiraju ulaganja u prerađivačkoj industriji, turizmu, kreativnoj industriji i uslugama temeljenim na znanju. Ovi krediti odobravaju se putem poslovnih banka koje su uključene u suradnju.

Taj se novac uložio u širenje i nove atrakcije. Veliki i iznenađujući broj posjetitelja bio je dovoljan razlog da se u vodenom parku izgrade novi tobogani i da se proširi sunčališni prostor.

Istralandia je postala mjesto vrhunske zabave za sve uzraste posjetitelja. Branko Kovačević, uz potporu obitelji i poslovnih partnera, uspio je ostvariti turistički san. Zainteresiranost za njegove atrakcije ne opada pa već razmišlja o proširenju. U novoj investicijskoj fazi planira proširenje turističke ponude koja će gostima ponuditi i luksuzni kamping smještaj.

Ne sumnjamo kako će se i ovo investicijska faza realizirati jer u poslovnim planovima Branka Kovačića sigurno nije stagnacija.

ESIF Krediti za rast i razvoj koje je pokrenulo Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU i HBOR u suradnji s poslovnim bankama dugoročni su investicijski krediti za male i srednje poduzetnike koji posluju duže od dvije godine te koji planiraju ulaganja u prerađivačkoj industriji, turizmu, kreativnoj industriji i uslugama temeljenim na znanju. Namjena za koju se sredstva mogu odobriti su ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu.