Ured najavljuje da će do ponedjeljka, 3. listopada, sve gradske službe i tvrtke uložiti dodatne napore kako bi osigurali po dvije prometne trake u svakom smjeru na zapadnoj strani mosta.
Time će se, smatra Ured, osigurati i veća protočnost prema sjeveru i prema jugu. Takvo rješenje isključit će prometovanje teretnih vozila u zoni radova, napominje, među ostalim, Ured.
Unatoč tome i dalje se očekuju gužve u zoni radova pa Ured gradonačelnika moli građane za strpljenje i razumijevanje i upućuje ih da u što većoj mjeri koriste Most slobode.
Ured ističe kako sanacija južnog prilaznog vijadukta Jadranskog mosta nije mogla započeti ranije jer su se u to vrijeme izvodili radovi na mostu kod Buzina i na Mostu slobode.
Nismo se, ističu, mogli dovesti u situaciju u kojoj bismo ugrozili sigurno odvijanje prometa preko Save u slučaju bilo kakve nepredviđene okolnosti, a što je i bio stav MUP-a.
Pročitajte i ovo
"Nebriga gradske vlasti"
"Ovo je za ostavke, čisti fušeraj!": Prometni stručnjak otkriva goleme greške zbog kojih je nastao kaos na Jadranskome mostu i kako se to moglo izbjeći
Pročitajte i ovo
KAOS NA MOSTU
Lančani sudar u Zagrebu: Sudjelovalo pet automobila, ima i ozlijeđenih
Sanacija Jadranskog mosta jedan je od projekata prijavljenih na europski Fond solidarnosti te će se znatan dio sredstava povući upravo iz tog Fonda, zbog čega radovi moraju biti završeni do kraja lipnja 2023., dodaje Ured.
Grad Zagreb, kako ističe, u obnovu mostova ulaže oko 300 milijuna kuna, kako bi se produžio njihov životni vijek te omogućila sigurnost za sve sudionike u prometu i povećala njihova otpornost na potres.