Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Što voze državnici?

Hrvatski političari često voze skuplje aute od svojih europskih kolega

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Usred krize, predsjednik HNS-a Radimir Čačić pojavio se u javnosti s novim automobilom. I potvrdio tako ljubav hrvatskih političara prema luksuznim vozilima. Ne samo da ne zaostaju za kolegama iz Europske unije, nego se često voze skuplje i udobnije od njih.

Hrvatski trend vjernosti njemačkim automobilima slijedi i premijer Sanader, koji se već drugi mandat vozi u srebrnom BMW-u klase 7. Cijena ove luksuzne limuzine bavarskog proizvođača, ovisno o opremi i motoru, kreće se od 615 do 838 tisuća kuna. Blindirana verzija tog automobila stoji i nekoliko puta više. Prije nekoliko dana premijerov se automobil proslavio zaradivši ogrebotinu i to od slovenske tegle za cvijeće. Dok oporbeni čelnici u Hrvatskoj voze uglavnom automobile više - srednje klase, šef HNS-a Radimir Čačić očito se ne želi uklapati u prosjek. Pa je nabavio luksuzni Chrysler 300 C. Iako ovaj automobil na tržištu vrijedi i do 488 tisuća kuna, Čačić tješi javnost da je riječ o vozilu starom tri godine, kupljenom na leasing za 'samo' 215.000.

Pročitajte i ovo Vožnja u suprotnom smjeru Što mu je bilo? VIDEO Snimka koja ledi krv u žilama: "Pogledajte kako je kamikaza zamalo izazvao sudar!" Brinu li političari o siromašnima? Dnevnik Nove TV pita Brinu li političari dovoljno o siromašnima? Pogledajte kako ste glasali

>> VIDEO: Čačić u novoj limuzini od 400.000 kuna

Štedljiviji nije ni slovenski premijer Borut Pahor. Audi A8, sam je vrh ponude njemačkog proizvođača. Cijena - između 600 tisuća i milijun kuna. Francuska vlast tradicionalno potpomaže nacionalnu autoindustriju, pa tako predsjednik Sarkozy najčešće koristi Citroen C6, vrijedan između 350 i 460 tisuća kuna. Za Francuze je to pitanje nacionalnog ponosa. Kancelarka Angela Merkel također se vozi u automobilu proizvedenom kod kuće. Pretjerivanje na američki način - tako bismo mogli nazvati predsjednički Caddilac Baracka Obame.

Ovaj tenk na kotačima krasi otpornost na bombe i projektile, vožnja na probušenim gumama, komunikacijski centar, pa čak i zalihe predsjednikove krvne grupe. Iako je takav automobil tradicija među američkim predsjednicima. Obamin je model, tvrde znalci, dodatno opremljen. Za političare, čini se, krize nema, niti će je biti. Štednja ovdje znači eventualno izbor slabijeg, umjesto jače opremljenog modela. A za tu razliku u cijeni, najčešće se može kupiti još jedan prosječan automobil.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene