Obavijesti Video Pretražite Navigacija
HAKOM odlučio

USKORO NOVA PRAVILA Nemate uslugu? Niste dužni platiti račun!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Operateri telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj morat će brzo otklanjati kvarove ako ne žele izgubiti klijente. Nakon brojnih upita korisnika, regulatorna agencija HAKOM odlučila je donijeti izmjenu Pravilnika kako bi povećala zaštitu potrošača.

Osim brzog popravka, podiže se i minimalna brzina fiksnog Interneta, po čijoj je cijeni Hrvatska među najskupljim zemljama Europske unije. Do svoje omiljene web stranice Hrvoje danas nije mogao istom brzinom, no po novim pravilima to više neće biti tako. A pravila su jasna. Ne popravi li operater kvar unutar 24 sata, korisnik treba dobiti manji račun.

Pročitajte i ovo hutisti - 3 Prijetnja Hutisti kane srušiti dio interneta? ''Takvu akciju mogu izvesti samo dvije zemlje'' Ilustracija Brutalna prijevara Htio uložiti novac pa učinio kobnu stvar: Ostao bez čak 170 tisuća eura

Primjerice. Na mjesečnom računu od 300 kuna, a bez usluge ste 10 dana, platit ćete je 100 kuna manje. Ova izmjena stupa na snagu početkom srpnja. No, ne morate čekati toliko dugo. Ako ste vezani ugovornom obvezom, a operater ne popravi kvar u roku od pet dana, imate ju pravo raskinuti bez kazni.

Građani ovakvu odluku pozdravljaju, smatraju da je ona dobra te kako će konačno prisiliti operatere da kvarove što prije poprave. HAKOM novim odredbama želi zaštititi korisnike i putem sklapanja ugovora na daljinu.

'To znači da kada telefonskim putem razgovaraju s operatorom, moraju dobiti na kućnu adresu, što je jako bitno, obavijest o tome što su ugovorili', objasnila je Marina Ljubić Karanović iz HAKOM-a.

Teleoperateri su na naš upit odgovorili kako pozdravljaju mjere koje jačaju zaštitu korisnika te poručili da će prilagoditi svoje poslovanje sukladno novim obvezama. Mijenjat će se i minimalna brzina fiksnog interneta na 70 posto, no tek od 1. siječnja.

'Svakako da je svaka dobra odluka mogla biti donesena i ranije, no bitno da je ona donesena', kazala je Dijana Kladar iz Udruge Potrošač.

Glas potrošača urodio je plodom i donio konkretne promjene. Teleoperateri će morati brže i efikasnije otklanjati smetnje ako žele zadržati klijente.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene