Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Gosti na sudovima

Znate li što Frankfurtske tablice?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ako pronađete žohara u hotelskoj sobi, mogli biste tražiti i do pola cijene plaćenog noćenja. Ili pak obećan vam je miran hotel, a ne možete spavati od buke, možete tražiti sniženje 40 posto. Sve to propisuju takozvane - 'Frankfurtske tablice' - naputci za odštete gostima koji nisu dobili obećanu uslugu. Nastale su na temelju slučajeva u Frankfurtu i nisu obvezujuće za ostale sudove, ali se sve više primjenjuju u slučajevima sudskih tužbi.

Za Frankfurtske tablice mnogi nisu nikad čuli, no one propisuju popuste za sve što je gostima bilo obećano, a nisu dobili. 'Da mi nešto smeta, ne bih se žalio i tražio popust, ja sam takav da šutim, ali poslije loše govorim o tom hotelu', kaže turist iz Izraela.

Pročitajte i ovo Radnik u ugostiteljstvu - 2 Nedostatak radne snage Poslodavci na mukama, ali isplati se: Cilj je ključan, a oni su sve domišljatiji Splitska riva - 2 MINISTARSTVO POKREĆE KAMPANJU Hrvatska se priprema za turističku sezonu: Hoće li novi projekt ''Safe stay in Croatia'' uspjeti privući goste?

No ima onih koji otvoreno traže umanjivanje cijene. 'Traže popust, ali ja osobno smatram da to sve ovisi od tipa do tipa osobe tako da ima ih uvijek probaju nešto, kako bi mi rekli, ušićarit ali evo mi stvarno uvijek izađemo u susret gostu jer ne želimo neku negativnu atmosferu', kaže Marijana Pivalica, direktorica prodaje hotela.

>> VIDEO Evo što se sve zaboravlja u hrvatskim hotelima!

Oštećenja na namještaju mogu sniziti cijenu i do pedeset posto, za isto toliko se može sniziti cijena i ako u sobi pronađete nametnika poput žohara. Nepostojanje bazena, saune, terena za tenis, ako je obećano, može sniziti cijenu od 5 do 20 posto. A buka noću 40 posto. Neki hoteli u središtu grada ne mogu izbjeći buku.

'Dogodilo bi se da bi pri odlasku ljudi recimo u takvim slučajevima da ne bi nužno spomenuli popust, međutim vidjeli bi da je nezadovoljstvo s njihove strane i onda jedan sitni znak pažnje, znači ili besplatna večera ili besplatan prijevoz do aerodroma ili slično', ispričao nam je Boris Duša, voditelj hotela.

Jer i bez straha od tužbi tvrde trude se ugoditi svakom gostu kako bi se opet vratio.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene