Obavijesti Video Pretražite Navigacija
U duty free shopu na povratku

Dekanica i prodekan na Baliju spiskali 12 tisuća kuna na poslovne poklone? Organizatori konferencije: "Nikakve poklone nismo dobili"

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Jadranka Frece, dekanica Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta i prodekan za financije Damir Ježek, u studenom 2019. otputovali su na Bali na znanstvenu konferenciju gdje su prilikom povratka, u duty free shopu u zračnoj luci na službenoj kartici potrošili više od 12 tisuća kuna .

Prodekan Ježek kazao je kako su kupovali “poslovne poklone organizatorima Znanstvenog kongresa na Baliju, za 12 članova znanstvenog odbora”. To je, napisao je dalje prodekan, bila “uzvratna gesta za poklone koje smo dobili od njih prilikom njihove posjete nama”.

Pročitajte i ovo PR EDITUS Premijera filma Karta za raj Slika nije dostupna U tijeku potraga Prevrnuo se trajekt blizu otoka Balija, najmanje sedmero mrtvih: "Sada nam je fokus na pronalasku nestalih"

Međutim, portal Telegram koji je donio priču, je kontaktirao organizatore spomenute konferencije i oni tvrde: “Nikakve poklone nismo dobili”.

Konferencija koju su Frece i Ježek pohodili na Baliju održavala se od 18. do 19. studenoga 2019., a kupnju u duty free shopovima na aerodromu obavili su 20. studenoga, što je ujedno i posljednji datum kada su zabilježena plaćanja na Baliju nakon osmodnevnog boravka.

Organizatori potvrđuju da su na konferenciji 2019. imali nekoliko hrvatskih govornika. Pojašnjavaju da su hrvatski gosti sami bukirali smještaj “s nekom putničkom agencijom, ne s nama” pa dodaju kako se konferencija odvijala u hotelu Marriot Bali Seminyak Resort, gdje je bio organiziran i smještaj za govornike. Prodekan Ježek službenom je karticom osmodnevni boravak platio više od 7900 kuna.

“Navedeni govornici platili su kotizaciju i prisustvovali konferenciji i između nas nije bilo razmjene darova”, kažu organizatori koji su i u ponovljenom upitu potvrdili kako nije bilo razmjene darova između organizacijskog odbora i govornika.

Ježek je na to poručio kako je “šokiran i neugodno iznenađen informacijom”.
“Moram priznati da sam šokiran i neugodno iznenađen Vašom informacijom jer smo isti dan organizirali dostavu poklona u hotel i javljeno nam je da je dostava uredno izvršena. Zato bih Vas lijepo molio da mi pošaljete navedenu korespondenciju jer to može ukazivati na mogućnost otuđenja navedenih poklona i lažne obavijesti koju smo dobili taj dan o uredno izvršenoj dostavi”, napisao je.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene