Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Bojkot trgovina samo zbog promocije?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Je li bojkot trgovina uspio ili nije? Trećeg dana izlazi se s različitim rezultatima, a Hrvatska udruga poslodavaca optužuje Savez potrošača da je jedini cilj akcije vlastita promocija.

Iako su proteklog vikenda šoping centri bili puni kao i inače, a iz kolica je virilo sve od kruha i mlijeka do artikala koji mame kraj blagajni, organizatori prosvjeda ne odustaju.

Pročitajte i ovo Ilustracija Španjolska odgađa naplatu PDV-a Sprema se štrajk makarona: ''Prije ste mogli dobiti dva paketa tjestenine za jedan euro, a sada...'' Dan državnosti - 6 Ponovo frcaju iskre Hrvatska proslavila Dan državnosti, ne i predsjednik: "Ja sam se prošetao svojim sokakom, jedan jedini barjak je bio izvješen"

Optužbe stižu iz Hrvatske udruge poslodavaca. Osim što tvrde da je poziv na bojkot besmislen, izrazili su se i o potrebama Saveza potrošača za činom pozivanja građana na neodlazak u trgovine. Oni drže da je riječ isključivo o promociji određenih udruga. 

Cijelu priču o rezultatima bojkota trgovina i o posljedicama koje je on prouzročio pogledajte u video  prilogu.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene