Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Sporna stražnjica

Stražnjica najmanji problem: 'Ne znamo kome se obraćamo'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Stražnjica u promo spotu HTZ-a, nakon premijerkine opaske, postala je zanimljivija od samog spota za koji smo platili 500 tisuća eura.

I ženske udruge, ali i PR stručnjaci slažu se da se doista radi o seksizmu. No, ta je stražnjica zapravo otkrila itekako velike probleme u hrvatskom turizmu. Ženska tijela uobičajena su i u spotovima naših konkurenata, no oni za razliku od nas znaju puno uspješnije upakirati i prodati svoj proizvod. Trenutačno najpoznatija stražnjica Hrvatske ona je na promo spotu kojim naši turistički djelatnici ovog ljeta žele privući što više gostiju. Upravo se taj dio nije svidio premijerki, ali ni aktivisticama.

Stražnjica najmanji problem

Pročitajte i ovo Plakat SDP-a najavljuje da "promjena dolazi" FOTO SDP objavio predizborni plakat: Podsjeća li vas poza Peđe Grbina na nešto? Misteriozni plakat tata Damir Misteriozni plakat osvanuo uz zagrebačku cestu: "Sine, javi se..."

'Prikazan je samo dio njezinog tijela i bez glave. S druge strane mislim da je problematično što i za koga je takva vrsta spota, naime za čiji je to pogled. Dakle, za koju publiku, koga mi pozivamo u Hrvatsku', kaže Rada Borić iz Centra za ženske studije. Da se tehnički radi o seksizmu slažu se i PR stručnjaci. No, smatraju da je žensko tijelo tu adekvatno korišteno. Stražnjica je, upozoravaju, najmanji problem. 'Po mojem mišljenju, premijerka je morala upozoriti na jedan sasvim drugi problem,a to je da mi ne znamo kakva je komunikacijska strategija, da mi ne znamo kome se obraćamo i da Hrvatska zapravo nema turistički proizvod', smatra Ankica Mamić, Pr stručnjakinja.

>> Bajs: Premijerka je rekla što misli, ali stručnjaci će odlučiti

Udio turističkog prometa u BDP-u pada

Kako posluje hrvatski turistički menadžment pokazuje činjenica da sva uložena sredstva u reklamiranje zapravo ne daju rezultat. Naime, od 2004. godine, udio turističkog prometa u BDP-u stalno pada. 'Ja vjerujem da ćemo svi biti zadovoljni. Afirmirat ćemo hrvatske ljepote', rekao je Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice. 'Taj spot ne odgovara na pitanje zašto bih ja došla u Hrvatsku, a to je pitanje koje si svaki putnik postavi', tvrdi pak Ankica Mamić.

>> Kosor: Nije korektno da se u spotu koristi ženska stražnjica

Pompa oko stražnjice u spotu tako nas zapravo udaljava od pravih problema, a građanima je zanimljiva za komentiranje. Ženska tijela u turističkim reklamama naši konkurenti itekako koriste. Kreativnim spotovima jako dobro znaju pokazati na koje goste ciljaju, a u konačnici imaju vrhunski upakiran proizvod. I puno veću zaradu od turizma.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene