Plenković je istaknuo tijekom službenog otvorenja kod Bedekovčine da će ta cesta pridonijeti boljoj prometnoj povezanosti Hrvatskog zagorja.
Pročitajte i ovo
Izgradnja brze ceste
Marijana Puljak splitskom županu donijela šator: "Da se ne umorite kampirajući ispred Vlade"
Nakon 25 godina otvorena gradnje
1km ove brze ceste koštao 55 milijuna kuna
Premijer Plenković tu je dionicu pustio u promet u pratnji ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića i ministra graditeljstva i prostornoga uređenja Lovre Kuščevića. Brza cesta, kada se dovrše sve faze, povezat će Zlatar i Mariju Bistricu sa Zabokom.
Plenković je brzu cestu nazvao sjevernom obilaznicom Zagreba te rekao da će značajna ulaganja Hrvatskih cesta pridonijeti boljoj prometnoj povezanosti Hrvatskog zagorja.
"Ova brza cesta značit će puno za one koji žive ovdje, ali će biti i pomoć onima koji idu prema svetištu u Mariji Bistrici. Nastavak gradnje brze ceste sve do Popovca rasteretio bi ovaj prometni pravac, a povezao bolje autocestu A4 od Mađarske do Zagreba, Varaždin s prometnicom prema Macelju. Iskorak je to u jačanju prometne infrastrukture u Hrvatskoj", rekao je Plenković.
Butković istaknuo je da su Hrvatske ceste u 2016. godini u prometnice u Krapinsko-zagorskoj županiji uložile 160 milijuna kuna ili 20 posto svojih ukupnih investicija.
"Sutra je tehnički pregled za isto tako važnu dionicu Zabok – Krapina, duljine 6 kilometara, i uskoro otvaranje. Radovi se nastavljaju prema Mariji Bistrici. Do kraja 2018. ova dionica do Zlatar Bistrice trebala bi biti gotova, pa se ide do Marije Bistrice i u konačnici do Popovca. Time se zaokružuje prsten oko Zagreba“, istaknuo je Butković.
Na otvorenju je bio i bivši ministar prometa, Butkovićev prethodnik, Siniša Hajdaš Dončić, koji je izrazio zadovoljstvo što se radovi na ovoj brzoj cesti nastavljaju. "Upravo je to bila zadnja odluka Milanovićeve Vlade kojom su osigurana sredstva za kompletnu dionicu do Marije Bistrice. Ovo je jedna od najprometnijih cesta u Republici Hrvatskoj, po kojoj dnevno prođe više od 10.000 vozila. Zagorje zaslužuje ovu novu prometnicu, koja nije predimenzionirana, već je obična brza cesta“, izjavio je Hajdaš Dončić.
Na dionici Zlatar Bistrica – Andraševac izvođač radova u prvoj fazi bila je tvrtka Colas, dok je drugu fazu radova izgradnje realizirala zajednica ponuditelja Viadukt i Zagorje gradnja.
Trenutno su u tijeku radovi na trećoj fazi ukupnog projekta koja podrazumijeva dionicu u smjeru Zlatar Bistrice, počevši od čvora Bedekovčina u duljini zahvata od 6,5 kilometara i ukupne vrijednosti od 145 milijuna kuna. Izgradnja cjelokupne prometnice brze ceste rasteretit će prometnu opterećenost ovog dijela Hrvatske i omogućiti građanima kvalitetniju i bržu povezanost, koja ujedno utječe i na sam gospodarski razvitak Krapinsko-zagorske županije. (Hina)