Ekskluzivno za Dnevnik.hr, Kosta Petrov, glavni upravitelj kompanije P World sa sjedištem u Dubaiju, objašnjava što Marketing Kingdom čini drugačijim od ostalih sličnih manifestacija na ovom području te zašto je za delegate ovo najočekivaniji događaj.
Pročitajte i ovo
Intervju s Jonathanom Forsterom
Dolazi Spotify!
Nakon Beograda i Sarajeva
Još je manje od dva tjedna do Marketing Kingdoma Zagreb
Prošlogodišnji Marketing Kingdom posjetilo je više od 500 delegata i međunarodnih govornika. Što će biti različito u ovogodišnjem izdanju?
Marketing Kingdom 2012. bio je uistinu pravi spektakl. Svi sudionici su se dobro zabavili, a mi smo dobili puno pozitivnih povratnih informacija i od delegata i od govornika. Siguran sam da su očekivanja za MK 2013 velika i upravo zbog toga, zajedno s našom suradničkom kompanijom iSTUDIO, naporno radimo kako bismo stvorili još jedan marketinški show.
>> Objavljen datum manifestacije Marketing Kingdom 2013.!
Dovodimo nove govornike koji još nikada nisu držali prezentaciju u Zagrebu, a njihove su teme revolucionarne i praktične. Radujemo se da će događaj otvoriti Greg Nugent, voditelj marketinga na Olimpijskim igrama u Londonu. Greg je naš vrlo dobar prijatelj i ponosni smo što je upravo on jedan od glavnih izlagatelja. Delegati će također imati priliku čuti Izlaganja govornika iz kompanija Tumblr, Carlsberg, EMI Music, Diageo, Tate Museum, Nokia, SAP i Motorola. Nadalje, drago nam je što će i Steffen Ruebke, generalni direktor za Henkel Beauty Care govoriti na događaju. Vrlo je važno da menadžeri u kompanijama uvide važnost marketinga u poslu, pogotovo u današnjoj ekonomiji.
Tumblr je jedna od najposjećenijih društvenih web stranica u SAD-u i jedna od vodećih u industriji društvenih medija. Da li Vam je bilo teško dovesti Jessicu Bennett, glavnu urednicu Tumblra na Marketing Kingdom i što će delegati moći naučiti iz njezinog izlaganja?
Tumblrov rad je revolucionaran i smatram da će Jessicina prezentacija biti vrhunac događaja. Ona će odgovoriti na pitanje na koje vjerujem da svatko želi odgovor, jesu li društveni mediji izdavači budućnosti. U tijeku je velika rasprava o tome hoće li društveni mediji zamijeniti izdavače koji su oblikovali medije.
>> Voditelj odjela za marketing na Olimpijskim igrama u Londonu otvorit će Marketing Kingdom izdanje 2013.
Također, Jessica će govoriti o proizvodnji sadržaja za društvene medije što je jedan od najvećih problema s kojima se danas tvrtke suočavaju. Prije tri godine jedna velika kampanja mogla je zadovoljiti apetite svojih kupaca, no danas je to druga priča. Ako radite u društvenim medijima morate konstantno proizvoditi novi sadržaj kako biste zadržali svoju poziciju lidera na tržištu.
S obzirom da su većina govornika Vaši prijatelji, koje bi još prezentacije po Vama bile interesantne hrvatskoj publici?
Izdvojio bih nekoliko prezentacija koje bi mogle uvelike pomoći kompanijama da ojačaju svoju marketinšku poziciju. Robert Haman iz Edelmana govorit će o tome kako možemo mjeriti učinke društvenih medija, što je po mom mišljenju vrlo teško za učiniti. Međutim, Edelman je razvio jako dobar sustav koji će, vjerujem, biti djelotvoran.
Naslov njegove prezentacije govori sve: Što može “like” učiniti za brand -istražuje nedostatak strategije kada je u pitanju većina brandova koji koriste društvene medije, te kako upotrebljavaju pogrešne sustave kada je riječ o mjerenju učinka društvenih medija.
Također, mislim da će delegati uistinu uživati u prezentaciji Steffena Ruebkea (Henkel Beauty Care) o potrošačkom marketingu, kao i u prezentaciji Jessiea Ringhama (Tate) o upravljanju sadržajem te u prezentaciji Danae Kabbani (EMI Music) o potrošačkom uvidu. Sve u svemu, predstavit ćemo vam nevjerojatnu ekipu stručnjaka. Promijenili smo i oblik događaja kako bismo ga učinili interaktivnijim. Bitno nam je da delegati primijene ono što će čuti na događaju i upravo zbog toga imamo 5 panel diskusija koje će detaljno objasniti koncept događaja.
Marketing Kingdom postaje marketinški događaj o kojemu se najviše govori. U 2012. vodili ste I događaj u Beogradu, Sarajevu I Tbilisiju. Koji su Vam daljnji planovi vezani uz MK?
Učinak koji je Marketing Kingdom imao na mnoge ljude je fascinantan. Samo prošle godine, događaj je posjetilo više od 1500 ljudi u Zagrebu, Sarajevu, Beogradu i Tbilisiju, a ove godine, osim u Zagrebu, organizirat ćemo ga i u Azerbajdžanu i Izraelu. Sretni smo što je sve započelo u Hrvatskoj jer to je dokaz da smo i mi s ovih prostora sposobni ne samo pratiti trendove već ih i stvarati. Jedva čekamo vratiti se u Zagreb, na mjesto gdje je sve započelo.
Marketing Kingdom je vodeći hrvatski poslovno marketinški događaj. Izdanje 2013. održat će se 14. i 15. ožujka 2013. u Hypo Centru u Zagrebu. Marketing Kingdom organizira P World, kompanija sa sjedištem u Dubaiju u suradnji s vodećom regionalnom kompanijom iSTUDIO koja se bavi društvenim medijima.
Za više informacija o Marketing Kingdomu na ovom linku.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook