Internet sve više postaje glavno sredstvo odabira mjesta odmora i informiranja o destinaciji.
Prepoznali su to i u Splitsko-dalmatinskoj županiji koja je prošle godine oborila turističke rekorde. Društvene mreže i pojačano oglašavanje na internetu donijelo je odlične rezultate.
'U odnosu na 2012. bilježimo 30 % veće prihode preko naših internih web kanala u 2013. odnosno 28% više noćenja uz tri posto veću cijenu ukratko jako smo zadovoljni', kazao je voditelj marketinga jednog od hotela, Igor Novaković.
Papa Franjo: Internet je Božji dar
Snagu internetskog oglašavanja prepoznala je i Turistička zajednica, koja je u isto prošle godine uložila milijun kuna. Rezultati na šest društvenih mreža iznad su očekivanja.
'Ukupno imamo milijun i 900 000 gledanja s naša 4 videa na Youtubeu i oko 95 000 fanova na Facebooku', izjavio je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
detalji svečanosti na Plesu
U Hrvatsku stižu moćni borbeni avioni, Milanović i Plenković bit će prvi put na istom mjestu nakon izbora
-
Iz minute u minutu
Je li HDZ blizu dogovora s DP-om? Grbin otkrio tko mu je sve dao podršku, analitičar o Milanoviću: "Napravio je grešku"
-
Mukotrpna borba
Diljem Hrvatske zbrajaju se štete: "Više ne pamtim koliko dugo imam ovaj problem"