Novim oblicima oglašavanja ugostitelji privlače stotine gostiju i od toga zarađuju.


Internet sve više postaje glavno sredstvo odabira mjesta odmora i informiranja o destinaciji.

Vezani članci Turistička sezona iznad svih očekivanja - 8 Sezona oborila sva očekivanja, ali pojavio se i veliki problem: "To nam je sad prioritetni zadatak, moramo ga hitno i bitno promijeniti" Turisti, ilustracija - 4 Jeftinije u hotele, restorane, muzeje, na Plitvička jezera: HTZ ima novi mamac za domaće turiste, a mi smo provjerili gdje je CRO kartica

Prepoznali su to i u Splitsko-dalmatinskoj županiji koja je prošle godine oborila turističke rekorde. Društvene mreže i pojačano oglašavanje na internetu donijelo je odlične rezultate.

'U odnosu na 2012. bilježimo 30 % veće prihode preko naših internih web kanala u 2013. odnosno 28% više noćenja uz tri posto veću cijenu ukratko jako smo zadovoljni', kazao je voditelj marketinga jednog od hotela, Igor Novaković.

Papa Franjo: Internet je Božji dar

Snagu internetskog oglašavanja prepoznala je i Turistička zajednica, koja je u isto prošle godine uložila milijun kuna. Rezultati na šest društvenih mreža iznad su očekivanja.

'Ukupno  imamo milijun i 900 000 gledanja s naša 4 videa na Youtubeu i oko 95 000 fanova na Facebooku', izjavio je Joško Stella,  direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju