Nova TV grupa i dalje je odabir broj jedan za najveći broj gledatelja. To pokazuju podaci AGB Nielsena za 2013. godinu, u kojoj je Nova TV grupa nastavila dominirati medijskim tržištem u Hrvatskoj. Tako je kanale grupe, Novu TV i Doma TV, svaki dan u udarnom terminu odabralo 37% gledatelja koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima, što je u prosjeku njih više od pola milijuna. Najveći broj gledatelja Nova TV grupa privukla je i u cijelom danu s ostvarenih 29,9% udjela u gledanosti.
Pročitajte i ovo
Od 1. siječnja
Nova porezna reforma, za građane se dosta toga mijenja: Pogledajte sve detalje
Glas građana
Hrvati otkrili kakav životni standard očekuju u idućoj godini: Pogledajte rezultate ankete
Nova TV pobjednica i u novogodišnjoj noći!
Kanal Nova TV ostao je najgledaniji i u 2013. godini kada ga je u udarnom terminu gledao svaki treći gledatelj koji je u to vrijeme gledao televizijski program. Doma TV je u udarnom terminu ostvarila rast gledanosti od gotovo 20% u odnosu na godinu ranije i tako učvrstila poziciju najgledanijeg specijaliziranog kanala u zemlji.
Informativni program Nove TV i dalje privlači višestruko više gledatelja od konkurencije. Osim što je apsolutni lider Dnevnik Nove TV gledao daleko najveći broj gledatelja, u prosjeku više od 626 tisuća svaki dan, on je i jedina središnja informativna emisija kojoj je udio u gledanosti rastao u odnosu na godinu ranije. U 2013. udio u gledanosti Dnevnika Nove TV je iznosio 40,9%. Odlične rezultate gledanosti ostvarile su i Vijesti u 17 i Večernje vijesti, koje je svaki dan gledalo daleko više gledatelja nego konkurentske informativne emisije, a ta razlika se kretala u rasponu između 100 tisuća i 300 tisuća gledatelja. Informativni magazin Provjereno i 2013. je nastavio svoj uspjeh te je ostao najgledaniji informativni magazin prosjekom od 30 posto udjela u gledanosti odnosno gotovo 430 tisuća gledatelja po emisiji.
Bez konkurencije bile su i serije Nove TV koje čine čak 8 od 10 najgledanijih naslova serijskog programa u 2013. godini, a zauzele su i prvih 5 mjesta gledanosti. Najveći uspjeh ostvarila je miljenica publike Sila koja je svakom epizodom privukla u prosjeku više od 730 tisuća gledatelja. Gotovo jednaku gledanost ostvarila je Stella, prvi glazbeno dramski spektakl na ovim prostorima. Uz svaku epizodu bilo je gotovo 720 tisuća gledatelja. Ostatak vrha ljestvice čine hit serija turske produkcije Djevojka imena Feriha, najgledanija domaća dnevna serija Zora dubrovačka i svima omiljena obitelj Fazlinović u seriji Lud, zbunjen, normalan.
Najgledaniji zabavni program emitirala je Nova TV na Staru godinu. Emisija I godina Nova 2014. privukla je više od 600 tisuća gledatelja i time ostvarila 36,6% udjela u gledanosti. inMagazin i dalje je najgledaniji zabavni magazin u Hrvatskoj, a u prosjeku ga je svaki dan gledalo gotovo 360 tisuća gledatelja te je u prosjeku ostvario 32,6% udjela u gledanosti.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook