Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Inventa d.d. najavljuje glavnu ponudu usluga, u cijelosti osmišljenu za prevladanje barijera koje trenutno sputavaju razvoj hrvatskog online tržišta.


Nasuprot vodećim europskim tržištima zemalja kao što su Engleska, Nizozemska, Švedska i Danska, gdje udio ulaganja u online oglašavanje iznosi preko 20% od ukupnog medijskog buđžeta, udio online ulaganja u Hrvatskoj iznosi tek oko 2-3%, što je daleko iza zemalja našeg okruženja poput Poljske, Slovenije i Mađarske.

Vezani članci Predsjednik Zoran Milanović i premijer Andrej Plenković Plenković promijenio taktiku: Ne odgovara na Milanovićeve provokacije. Komunikologinja poručuje: "Koliko će izdržati ovisi o tome koliko će ga kritika pogoditi" Gabrijela Kišiček (Foto: Privatna arhiva) Stručnjakinja analizirala Tomaševićev i Škorin govor: Tko koristi neoriginalne fraze, a tko s govornicom - nema problema?

Inventu su krajem prošle godine osnovali Johan Granlund, nekadašnji izvršni direktor Tele2 Hrvatska, i Bruno Bračun, nekadašnji direktor marketinga Konzuma te osnivač agencija Mediaedge: CIA i Media Pool. Inventa d.d. ima mogućnost ponuditi agencijama i većim tvrtkama na području istočne Europe cjelovitu uslugu i podršku vezanu uz digitalne medije. 1. siječnja Inventa je preuzela ključne članove tima iz odjela medijskog planiranja i adserving-a agencije Interactive, a u ožujku timu Invente pridružit će se i poznati vrhunski internacionalni stručnjak za online komunikaciju.

Johan Granlund komentira: 'Na Zapadu su oglašivači već usmjerili svoje marketinške budžete tamo gdje se korisnici nalaze, ali u Hrvatskoj je taj razvoj usporen zbog nedostatka cjelovite podrške stručnjaka s područja društvenih mreža i digitalnih medija. Tvrtke u Hrvatskoj žele se oglašavati na internetu, ali ne znaju kako. Vodeće internacionalne kompanije za digitalne komunikacijei nisu do sada nudile svoje usluge na hrvatskom tržištu upravo zbog nedostatka budžeta za online oglašavanje, što je dodatno kočilo razvoj. Inventa sada donosi promjene jer povezuje lokalne stručnjake s internacionalnim iskustvom u cjelovit koncept online komunikacije'.

Inventa grupacija trenutno pruža sljedeće usluge: razvoj online medijskih strategija, planiranje i zakup oglašavanja na internetu, mobilnim telefonima i digitalnim igrama. Kreiranje kanala i posebnih paketa za oglašavanje. Online sponzorstva. Optimizacija i oglašavanje putem internet tražilica (SEO, SEM). Širok raspon tehnika za targetiranje, uključujući i tehnike koje se temelje na ponašanju korisnika (behavioral marketing). Kreiranje i izrada bannera, web- i mikro-stranica te društvenih aplikacija i blogova. Stvaranje i održavanje baze podataka na osnovu reakcija na kampanju. Praćenje i angažiranje u društvenim digitalnim medijima i mrežama. Online odnosi s javnosti (PR). Razvoj motivacijskih mehanizma i povećanje prisutnosti na internetu. Ukratko, Inventa d.d. pruža cjelovitu uslugu pokrivajući sve aspekte digitalnog oglašavanja.

Za više informacija pogledajte www.inventa.hr ili kontaktirajte Johana Granlunda na johan.granlund@inventa.hr i +385956328377.

Nekoliko informacija o Johanu Granlundu

Johan Granlund je porijeklom iz Švedske s preko 10 godina iskustva u digitalnoj i telekomunikacijskoj industriji diljem Europe. Posjeduje znanje s područja organizacijske psihologije i magistar je znanosti sa sveučilišta Chalmers u Švedskoj, Berkeley u San Franciscu i HKUST u Hong Kongu.
Johan Granlund nekadašnji je komercijalni direktor i podpredsjednik Tele2 Rusija, najbrže rastućeg mobilnog operatera u Rusiji s više od 14 milijuna pretplatnika, kojem je tijekom njegovog mandata tržišni udio porastao s 4% na 25%. Posljednje dvije i pol godine Johan je bio izvršni direktor i predsjednik uprave Tele2 Hrvatska. Tijekom njegovog mandata prihod Tele2 povećao se tri puta i udio na tržištu više nego udvostručio.

Johan Granlund na raspolaganju je za komentare vezane uz sljedeće specijalizirane teme:
• poslovne strategije i kreiranje online vrijednosti
• planiranje i zakup digitalnih medija
• online komunikacija i viralni marketnig
• internacionalno oglašavanje i kulturne razlike
• digitalni trendovi

Nekoliko informacija o Inventi
• osnovana 30. prosinca 2009.
• jezgra Inventinog tima trenutno se sastoji od 10 osoba koje zajedno posjeduju 48 godina iskustva u marketingu, medijskoj i online komunikaciji
• začetak prvog tima u Hrvatskoj za praćenje i angažman u društvenim digitalnim medijima i mrežama
• do sada je realizirala kampanje koje su dosezale preko 90% online populacije Hrvatske

Inventa d.d. je tvrtka za digitalne medije i komunikaciju. Inventa stvara online prisutnost za svoje klijente kroz dva enititeta; mreže za online oglašavanje i full service agencije za tržišno komuniciranje.