Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Brodice radi za našu policiju i carinu, za rumunjsku policiju, a trenutno je u ozbiljnim pregovorima s policijama u Crnoj Gori, Albaniji i Rusiji. On je Vladimir Dragčević - mlad, uspješan, inovativan. Evo još jedne Bolje Hrvatske.


Vladimir Dragčević ima 31 godinu i čvrsto kormilari nemirnim poduzetničkim vodama. 'Jednog dana nam je sinula ideja, odnosno pronašli smo na internetu projektantsku kuću iz Nizozemske koja se bavi projektiranjem brodova i rezanjem istih i tako nam je sinula ideja zašto ne napraviti aluminijski brod - i tako je sve krenulo', priča on.

Vezani članci Tvornica komunalne opreme - 5 Krenuli su iz garaže, a danas su jedan od vodećih proizvođača u ovom dijelu Europe. I nije riječ o tvrtki iz IT sektora Slika nije dostupna Gotovo nikakava proizvodnja i prodaja domaćih plovila

To što je daleko od mora, nije ga smelo. Krenuo je ozbiljno u posao i već za prvu brodicu dobio nagradu Zlatno jedro na sajmu brodova u Splitu, a onda i prve narudžbe. Skromno kaže da se još ne smatra jako uspješnim, ali zna što je u poslu najvažnije. 'Uspješan poduzetnik možete postati jedino ako imate kvalitetan proizvod - drugačije ne ide', smatra Vladimir.

Odličan početak

A njemu je odlično krenulo. Ako ga dobije, posao za rusku policiju za njega će kaže biti posao života. On nije samo menadžer, ništa mu nije teško jer uz svoje radnike svakodnevno i sam radi u proizvodnji. Sada grade svoj prvi katamaran. Prvi ovako velik brod na kojem rade. 'Malo neobično izgleda jer još nije završen, on je u fazi izrade. Radi se o katamaranu, dvotrupu koji će služiti za prijevoz 70 putnika, a služit će nacionalnom parku Mljet za prijevoz putnika na njihovim jezerima', pojašnjava Vladimir.

Recept za izlazak Hrvatske iz krize vrlo je jednostavan, smatra Vladimir. 'U zadnje se vrijeme državu pokušava izvesti trgovinom iz krize, a to ne može tako, morate imati proizvod, jednostavno samo s proizvodnjom se može izaći iz krize', Ističe on. On dobro zna kamo plovi njegov brod, unatoč krizi planira proširiti proizvodnju, zaposliti još radnika i zagorske brodove izvesti u daleku Rusiju.