Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Krize za nabildane aute - nema. Naime, tako nam govore financijski podaci koje su objavili Mercedesov kućni tjuner AMG i BMW-ova M divizija.


Unatoč krizi, prošle je godine AMG zabilježio rekordnu prodaju u svojoj povijesti dok je 'M' ostvario drugi rezultat u 30 godina svojeg postojanja. 

Vezani članci Slika nije dostupna Beograd: Uhićeni nakon što su u očaju pokušali prodati bubreg Slika nije dostupna Otvoren 15. sajam nautike u Splitu!

Zanimljivo je pogledati i brojke. M Gmbh je 2008. godine prodao 24.186 vozila što predstavlja povećanje od čak 50 posto u odnosu na 2007 godinu. Ključ uspjeha ponajprije leži u novoj generaciji modela M3 koji se diljem svijeta prodao u skoro 18.000 primjeraka. Daleko najviše je prodano kupea, zatim slijedi kabrio model pa tek onda limuzina. 

Najbolje tržište za M diviziju je Amerika koja je progutala više od 10 tisuća modela. Ova brojka predstavlja porast od čak 70 posto u odnosu na 2007. S tek 2.800 primjeraka, Njemačka je drugo tržište za M modele. 

Nešto dalje, u Stuttgartu, su objavili kako su 2008. godine isporučena 24.200 AMG modela, što predstavlja plus od 19 posto u odnosu na prošlu godinu. I za AMG je najjače tržište Amerika, zatim Njemačka te Japan. Najtraženiji model bio je C 63 AMG, s preko 8 tisuća narudžaba, zatim SL 63 AMG, a prilično su traženi i S, ML te E klasa u AMG izvedbama. Obje su kompanije objavile kako je snažno porastao i broj narudžbi M i AMG paketa opreme.

Više o automobilima gledajte u emisiji Automotiv koja se na Novoj TV emitira nedjeljom u jutarnjem terminu.