Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Previsoke cijene

Subaru Trezia - monovolumen bez temperamenta

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Subaru Trezia, mali monovolumen, od tipičnih Subaru obilježja nema niti jedno. Pogon je prednji, motor je klasični redni, a ne bokser, temperamenta niotkud.

Nije niti čudno jer to je, naime, preobučena Toyota. Zapravo, automobil nastao u suradnji Toyote i Subarua no, pogledamo li malo detaljnije, pogotovo unutrašnjost, postaje jasno da u ovom braku glavnu riječ vodi Toyota. Ovo je vješto presvučena Toyota Verso S. Mali monovolumen koji još nije dostupan kupcima u Europi.

Pročitajte i ovo Pacijenti u čekaoni Osigurajte se Nova odluka HZZO-a: Poskupile zdravstvene usluge za dio pacijenata Zgrada - 2 čeka se stambena strategija Mladi sve teže do prve nekretnine, reporter izračunao kad i što točno mogu kupiti

Trezia je mali monovolumen, automobil iz segmenta kojem se Subaru do sada nije niti približio. A zašto onda uopće ulazi u tu neizvjesnu avanturu? Jednostavno, prvi i vjerojatno najvažniji motiv ovog poteza je sniziti prosječnu emisiju CO2 u gami. Drugi motiv je pojačati svoju prisutnost u Europi, u kojoj se zasada prodaje tek desetak posto od svih Subarua proizvedenih u svijetu.

Unutrašnjost bez dinamičnosti

Sam dizajn automobila nije previše dinamičan, tipično za Toyotu, koju iz mrtvila dižu samo neki agresivni dizajnerski detalji tipični za Subaru. U unutrašnjosti također nema previše maštovitosti, ali su zato opremljenost, ergonomija i kvaliteta izrade na visokoj razini. Pohvalu zaslužuje i prtljažnik, njegova varijabilnost i obujam od 336 do 1.388 litara. Odličan rezultat za automobil od samo četiri metra.

Subaru je za pogon Trezie predvidio samo dva motora, 1.3 benzinca i 1.4 dizela, oba dobro poznata iz Toyote Yaris. U Hrvatsku dolazi samo benzinac snage 99 konja. Odlikuje ga prosječan temperament i mala potrošnja, oko šest litara tijekom testnih vožnji koje smo odradili u Italiji.

>> Subaru ima auto za 'mediokritete'

Razlog zbog kojeg idućeg mjeseca u Hrvatsku dolazi samo benzinac je jednostavan – cijena. Već osnovni model Trezie stoji 135.500 kuna, što je zaista mnogo usporedimo li s konkurencijom, ali i cijenom u Sloveniji koja je gotovo 20 tisuća kuna niža. Subaru, dakle, ostaje nada da će dovoljan adut za prodaju Trezije biti njegovo ime i ugled. Na faktor povoljne cijene, nažalost, ne mogu računati.

Emisiju Automotiv gledajte u jutarnjem terminu, u nedjelju na programu Nove TV.
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene