Škoda je izbacila nekoliko rendera novog VisionC koncepta koji bi trebao biti predstavljen za nekoliko dana na ženevskom auto salonu.


Već više od jednog stoljeća, Škoda proizvodi automobile s velikim naglaskom na dizajn (iako funkcionalan dizajn). Škoda se ponovno odlučila pouzdati u tradicionalno iskustvo brenda u dizajnu i inženjeringu te nam ovoga puta donosi Škoda VisionC Concept, novu dizajnersku studiju koja naznačuje dolazak coupea s pet vrata i sa znakom češkog brenda a koji bi trebao biti izravna konkurencija automobilima poput Audi A7, Mercedes-Benz CLS ili BMW Gran Coupe modela.

Vezani članci Slika nije dostupna McLaren za Ženevu pripremio novi opaki model Slika nije dostupna Potpuno novi Renault Twingo dolazi sa stražnjim pogonom

''Ovime najavljujemo novu fazu u evoluciji Škodina dizajnerskog jezika te će Škoda VisionC najaviti dolazak novog doba za naš brend. Ovo vozilo pokazuje naš izvanredan dizajn i inženjersku stručnost, te dodatno naglašava dinamičnost i vrijednost jednog od najdugovječnijih automobilskih brendova u svijetu,'' kaže prof. dr. Windried Vahland, izvršni direktor Škode.

Izgleda da je i Škoda podlegla trendu najnovije karoserijske klase coupea s pet vrata koju je prvi uveo Mercedes a nakon njega popratio i Audi i BMW. Obzirom da je Škoda dio VW Grupe, bilo je zapravo pitanje vremena kad će ovaj popularan novi karoserijski tip stići i s oznakom češkog brenda.

Kao coupe s pet vrata, Škoda VisionC nosi nov, izražajan, dinamičan i emotivan dizajnerski jezik, kažu iz Škode. Prednji dio izgleda vrlo energično i samopouzdano dok je stražnji kraj izveden minimalistički, možda i pomalo retro sa klinasto oblikovanim svjetlosnim sklopovima.

Veliki prtljažnik i nosivi kapacitet karakteristični su za Škodine modele a suvremena MQB platforma, novi pogonski sustavi koji su korak do serijske proizvodnje, niska masa i optimizirana aerodinamika dodatan su dokaz visokog potencijala koncepta i odgovorne individualne mobilnosti.

Sportski karavan u obliku Škode Rapid Spaceback

Škoda Yeti zategnula bore

Pod poklopcem se nalazi bivalentni 1.4-litreni TSI motor s turbo punjenjem koji radi na kombinaciju benzina i prirodnog plina (CNG). Kad radi na komprimirani prirodni plin, vozilo troši tek 3.4 kg ili 5.1 m3 CNG-a uz emisije CO2 od tek 91 g/km. Škoda je napravila veliki korak naprijed želeći pokazati da čak i moderna, atraktivna vozila srednje klase mogu ispunjavati stroge EU2020 ili EU6 standarde za emisije CO2 uz pomoć konvencionalnih pogonskih tehnologija kakve imamo danas.

Za više detalja moramo pričekati još par dana do otvaranja ženevskog auto salona!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.