Ferrari F40 nesumnjivo je vrlo poseban automobil. Bio je to najbrži i najskuplji Ferrari model u vrijeme kad se proizvodio. Nasljednik Ferrari 288 GTO modela dizajniran je u čast proizvođačeve 40. godišnjice te je ujedno bio posljednji Ferrarijev model koji je osobno odobrio sam Enzo Ferrari. U petogodišnjem proizvodnom vijeku (1987. do 1992. ) iz tvornice je izašlo ukupno 1.315 jednica F40 modela a ovaj crni primjerak još je posebniji jer je dobio poseban tretman pomlađivanja i par suvremenih nadogradnji od ekipe iz Gas Monkey Garage.
Pročitajte i ovo
Renault oduševio novim Espaceom
VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju
Ovaj konkretan automobil izvorno je bio crvene boje a u njihovu je garažu stigao iz ruku njegova prvog vlasnika, jednog teksašana koji je s automobilom napravio 7.148 milja tj. 11.500 kilometara. Automobil je bio teško oštećen na prednjem lijevom kraju.
Imajući jedan jedinstven cilj na umu, pretvaranje uništenog F40 Ferrarija u automobil koji više odgovara današnjim suvremenim standardima, ekipa iz Gas Monkey Garagea napravila je nešto doista fantastično.
M. Luongo, certificiran za rad na Ferrari i Lamborghini automobilima, Stuart Singer koji je pak stručnjak za restauriranje Ferrari automobila, za boju, karoseriju i šasiju, te Aaron Kaufman i Richard Rawlings ekipa su koja čini tim Gas Monkeya.
Dečki su F40 morali rastaviti na dijelove skroz do gole šasije i u potpunosti restaurirati ono što se dalo i zamijeniti ono što se nije dalo popraviti pri čemu im je glavni cilj bio da jednog dana ovaj F40 bude bolji, lakši i brži od serijskog F40 (kad im se već pružila prilika da se poigraju s ovakvim klasikom).
Da bi automobil bio brži, dodan je natjecateljski TUBI ispušni sustav, turbo punjači su unaprijeđeni do mjere koliko je dopuštala veličina izvornih kućišta, dok je dodan aluminijski zamašnjak sa spojkama od kevlara. Sljedeće na redu bilo je ugradnja HRE trodijelnih trkaćih naplataka, posebnih podesivih amortizera preuzetih iz Formule 1 koje je za ovaj F40 posebno izradio Penske Racing. Izlazna snaga motora podignuta je na 550 KS.
►►►Upoznajte savršenstvo - LaFerrari
S takvim specifikacijama, ovaj duh iz prošlosti s lakoćom će držati korak s bilo kojim današnjim superautomobilom obzirom da većinu 'šiša' niskom masom dok su po snazi gotovo isti.
Njihov F40 bio je prikazan u emisiji Fast'n'Loud a nedavno je prodan na aukciji kuće Barret-Jackson za nevjerojatnih 742.000 dolara tj. više od pola milijuna eura.
Za kraj, u video prilozima možete vidjeti kako je tekao proces fotografiranja automobila jer je ekipa pod nazivom Pepper Yandell odradila vrhunski posao te jedan primjer kako se treba voziti ovakav automobil (DRIVE)
Tehnički podaci Ferrari F40 (original):
Agregat: 3.0 V8 twin turbo
Maksimalna snaga: 478 KS
Okretni moment: 577 Nm
0-100 km/h: 3,8 sekundi
0-400 m: 11,9 sekundi
0-1000 m: 20,9 sekundi
Mak brzina: 324 km/h
Masa vozila: 1100 kg (puna 1352 kg)
Mjenjač: 5 brzinski ručni
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.