Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Test rabljenog

Rabljeni Nissan Qashqai - malo nedostataka i predvidljivi kvarovi

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kako se ono zove? Mučili smo se svi zajedno 2007. kad je Qashqai izašao na tržište. Bez ovog gotovo 4,32 metra dugog kompaktnog SUV-a japanskom proizvođaču automobila budućnost bi izgledala jako drugačije

Vozili smo Qashqai Nissan 2,0 dCi s prijeđenih 185.000 kilometara – tipično za službeno vozilo. Sve u svemu, ovaj dizelaš s isključivo prednjim pogonom u odličnom je stanju, potrebno je samo malo dotjerati suvozačeva vrata i izlizani lak na volanu. Cijena mu je 65.000 kuna, što ga čini jeftinijim takvim vozilom u oglasnicima.

Probna vožnja je pokazala kako je riječ o iznenađujuće energičnom vozilu, škripanje i lupanje u granicama je uobičajenog, uz iznimku stražnje police koju treba izbaciti. Dvolitreni dizelski motor dobro radi, lagano vibriranje osjeti se samo dok miruje a klima je uključena. Na spojki i mjenjaču velika kilometraža se ne zamjećuje, oboje rade precizno i lako, baš kao što treba.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Novi Nissan Qashqai: premium poboljšanja crossovera donose vrhunski novi dizajn, tehnologiju i performanse Slika nije dostupna VRUĆI METAL Frankfurtska tračpartija – o čemu se pričalo iza svjetala reflektora

Motor je bez zamjerke, a osobito snažno vuče 2,0 dCi. Za razliku od drugih SUV-ova, kupci Qashqaija prednost su davali benzincima, pri čemu su 1,6-litrene i dvolitrene inačice podjednako omiljene. Najmanje obožavatelja je čini se imao 1,5 dCi.

Obje inačice dizela su naravno, Renaultove. Plastika u unutrašnjosti podsjeća na Dacijinu, kao i ukupna završna obrada, koja je prihvatljiva, ali ne i pretjerano lijepa.

Manjkavosti
Pogonske osovine u pravom su smislu Qashqaijev glavni problem. Tu se gomilaju kvarovi, jer zbog kratke osovine manžete se moraju jako savijati, što uzrokuje pucanja i za posljedicu ima kvarove zglobova. Nadalje, mnogi se kupci žale na kvarove stražnjih amortizera, što se zamjećuje po lupkanju. Međutim, to ne treba zamijeniti s velikim zazorom zglobova poprečnih ramena koji lupaju sprijeda. Motor zadaje malo briga, samo se kod 1,5 dCi javlja nekoliko kvarova, kao i nedovoljno brtvljenje common-rail pumpe. Kod 2,0 dCi tu i tamo dolazi do kvara zatezača lanca bregastog vratila te – u gradskoj vožnji – filtra krutih čestica. Kod benzinaca su osjetljivije bobine. Brojnim vozačima Qashqaija smeta hrđa na podvozju kao i katkad veći razmaci među karoserijskim dijelovim. Voda u prednjim svjetlima zbog loše izolacije te zračna pumpa stražnjih amortizera na prvim modelima upotpunjuju listu kvarova koje su vozači prijavljivali.

Zaključak
Dok ne počne ljutiti pogonska osovina, Nissanov najprodavaniji model vozi bez problema, premda bi se savjestan vozač trebao pobrinuti za zaštitu podvozja. Qashqai, međutim, nije jeftin. Dobar glas koji ga prati nosi stabilnu kupovnu cijenu za uščuvane rabljene modele.
A kako se pravilno izgovara? Kaškaj, po iranskom nomadskom plemenu. Marketing je katkad vrlo složena stvar.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene