Razne adaptacije koje se rade po mjeri danas zaista dolaze u svakom obliku koji možete zamisliti; nema toga što se ne može napraviti. Rezultat tog trenda su vrlo individualizirana vozila, poput automobila iz zlatnog doba Hollywooda.
Pročitajte i ovo
Vozili smo
Koliko je Audi S5 zapravo napredniji od prethodnika?
Novi flagship
BMW razmatra mogućnost lansiranja serije 9 Coupe?
što rade institucije?
Platili 500 tisuća eura, a nema ni stanova ni novca! Josip u suzama zavapio: "Ne mogu vjerovati da nema pomoći"
ZABORAVIO JE NA LISTIĆ
Hrvat kupovao namirnice za roštilj, blagajnica mu otkrila da je osvojio gotovo 400 tisuća eura: "Rekla je – vi ste taj"
MADE IN CHINA
Najveća suvremena zračna bitka 125 aviona Indije i Pakistana ima samo jednog pobjednika
No, platforma za novi Coupe i dalje je Maybach 57S. Međutim, promjene su tehnološke prirode i odnose se na međuosovinski razmak i samu izvedbu. Ono što je opće pravilo kod Maybacha vrijedi i ovdje, svaki kupac novog Coupea imat će pristup globalnoj servisnoj mreži tvrtke Maybach.
Xenatec nudi istu četverogodišnju garanciju nezavisno o kilometraži te besplatni paket održavanja i popravaka u trajanju od 4 godine temeljem standardnog ugovora o uvjetima prodaje i održavanja koje tvrtka Maybach nudi svojim kupcima.
Kada usporedimo novi Xenatecov Coupe s Maybachovom limuzinom 57S najveće promjene uočljive su na A, B i C nosaču, bočnim linijama i prednjem i stražnjem odbojniku. B-nosač pomaknut je unatrag za 20 cm čime automobil dobiva ljepši i dinamičniji oblik ali da nije samo stvar u izgledu isto bi također trebalo olakšati suputnicima ulazak na stražnja sjedala. Iako sama riječ Coupe sugerira dvoja vrata i nešto manji kabinski prostor, ovaj coupe je i dalje vrlo komforan četverosjed.
Pomicanjem B-nosača dalje u stražnji dio vozila mogla su se izraditi nova vrata i bočni paneli koji se sada protežu do stražnjih svjetala a dobiveno je i dodatnih 20mm širine na stražnjoj osovini. Automobil će se kretati na 20-inčnim ili opcionalnim novo-dizajniranim 21-inčnim aluminijskim felgama. Dizajn prednjeg i stražnjeg odbojnika znatno se razlikuje od Maybach limuzine s ciljem da se stavi naglasak na sportski karakter automobila.
Stražnja svjetla također se razlikuju dizajnom, maglenke su sada postavljene na središnju poziciju a cjelokupni stražnji kraj automobila dodatno je naglašen sofisticiranim difuzorom s integrirane dvije ispušne cijevi. Kao dokaz da novi coupe dijeli obiteljske veze s Maybachovom limuzinom, Xenatec Coupe biti će dostupan u jednako širokoj ponudi jednobojnih i dvobojnih varijanti laka.
Što se tiče unutrašnjosti, Coupe je jednako prostran kao i limuzina međutim pri dizajnu interijera primarna vodilja bila je podariti općenito sportskiji izgled koji će odgovarati karakteru novog Coupea. Tako su ovdje više sportska sjedala ali i mnogi drugi sitni detalji kojima se dodatno naglašava da se ne radi o automobilu koji će privući kupce 50+ već i nešto mlađu klijentelu. Na izboru je i stakleni krov, a ovisno o željama, novi Maybach 57S Coupe može biti i blindiran.
Pod haubom i dalje leži 6-litreni bi-turbo V12 motor s 612 KS i 1.000 Nm okretnog momenta. Maybach ubrzava do 100 km/h za ravno 5 sekundi a maksimalna brzina koju postiže jest 275 km/h.
XENATEC Maybach Coupe biti će proizveden u limitiranoj seriji od 100 primjeraka pri čemu će svaki pojedini automobil biti ručno izrađen prema željama klijenta. To znači da se automobil može personalizirati prema svim postojećim specifikacijama u ponudi u Maybachovim salonima, kao i ugradnja staklenog krova, a u duhu Xenatecovih prijašnjih iskustava u balistici – na izboru je i blindirana oplata.
Ali da ne bi bilo zabune, to će vas naravno sve vrlo skupo koštati. Cijena osnovnog modela tako će biti 675.000 eura (u Njemačkoj), a gdje su još svi ti lijepi dodaci kako bi vaš Maybach bio jedinstven i u skladu s vašom osobnošću.