Ferrari.com otkriva nam prve fotografije novog modela FF, najjačeg i najsvestranijeg četverosjeda ikada, kao i prvog modela ovog talijanskog proizvođača s pogonom na sva četiri kotača.
Pročitajte i ovo
Sele pogon
Ledovi Zagorski štrukli proizvodit će se u Srbiji, sindikat: "To je pomalo komično"
Najmanji trkaći automobil iz Maranella
VIDEO i FOTO: Ferrari 458 Challenge
FF, skraćeno za Ferrari Four (četiri sjedala i 4x4 pogon), predstavlja potpuno novi koncept GT sportskih automobila.
Odlučnim prekidom s prošlošću, ovaj novi automobil predstavlja ne toliko evoluciju sportskih automobila koliko pravu revoluciju.
Što je bio motiv za proizvodnju ovakvog Ferrarija? Poput Californije, novi model osmišljen je s ciljem da proširi raspon uporabe od Ferrarijevih modela iz starih dana, te da osvoji one kupce koji inače ne bi razmatrali kupnju automobila pod znakom propetog konja.
Dizajn automobila potpisuje Pininfarina, a oblik i proporcije novog četverosjeda savršeno prenose harmoničan odnos sportskog DNK i nevjerojatno velike iskoristivosti koju pruža FF.
Novi model dijeli sličnosti s Californiom, pogotovo s boka, dok je nos preuzet s 458-ice (iako malo povišen jer ipak se ispod haube krije V12 motor). Zadnji kraj i dalje krase tradicionalni Ferrarijevski svjetlosni sklopovi i četiri ispušne cijevi.
Ferrari FF prvi je model iz Maranella s sustavom pogona na sva četiri kotača. Ekskluzivno za Ferrari, patentiran 4RM (pogon na sva četiri kotača) teži 50 posto manje od uobičajenih 4x4 pogona, čime su Talijani uspjeli zadržati savršenu raspodjelu težine (47-53 posto na stražnjoj osovini). Karoserija je dugačka 4907 mm, široka 1953 mm i visoka 1379 mm. Težina vozila iznosi 1790 kg.
Izuzetne performanse rezultat su novog V12 motora s direktnim ubrizgavanjem obujma 6.262 ccm koji razvija 660 KS pri 8.000 okretaja u minuti i 683 Nm pri 6.000 kretaja u minuti. Uparen s F1 mjenjačem s dvije spojke, od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.7 sekundi. Maksimalna brzina iznosi lijepih 335 km/h. S nenadmašivim omjerom težine i snage od 2.7 kg/KS te idealnom raspodjelom težine, novi FF osigurava iznimno visok stupanj upravljivosti i odličan odaziv komandi. FF također je opremljen i najnovijim magnetno-reološkim amortizerima (SCM3) kao i najnaprednijim keramičkim Brembo kočnicama.
Vlasnici ovog novog modela moći će uživati u voznim sposobnostima FF-a u puno širem spektru: u gradskoj vožnji, po kiši ili snijegu kao i na profesionalnoj trkaćoj stazi. Izuzev performansi, najnoviji model iz Maranella također kupcima nudi i visoke standarde u putničkoj kabini, izuzetno prostranu unutrašnjost, udobnost, tehnologiju i opremu do sada neviđenu u unutrašnjosti ovakvog tipa visoko performansnog automobila.
Automobil je dovoljno prostran da se udobno smjesti četvero odraslih ljudi ali i njihova prtljaga uz prtljažnik zapremnine 450 litara (u proširenoj varijanti 800 litara).
Širok raspon personalizacijskih opcija i dodatne opreme posebno razvijenih za FF uključuje šest ekskluzivnih boja karoserije kao i posebnu vrstu kože za interijer.
Ferrari FF službeno će biti predstavljen prilikom otvorenja auto salona u Ženevi u ožujku ove godine, gdje ga jedva čekamo vidjeti uživo!!!
Mogli bismo danima opisivati svaki sitni detalj ovog neobičnog Ferrarija, a svakako će biti zanimljivo čuti rasprave koje će neminovno uslijediti o FF-u.