Citroen DS je automobil koji je francuski brend Citroen proizvodio i prodavao od 1955. do 1975. godine a prodan je u gotovo 1.5 milijuna tijekom njegove 20-godišnje proizvodne karijere. Za dizajn su zaslužni talijanski kipar i industrijski dizajner Flaminio Bertoni i francuski aeronautički inženjer Andre Lefebvre, a DS je bio nadaleko poznat po svom futurističkom i aerodinamičkom dizajnu karoserije i inovativnim tehnologijama poput hidropneumatskog samoporavnavajućeg ovjesa.
Pročitajte i ovo
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
Ovaj Citroen ID (DS) iz 1964. podosta je modificiran u odnosu na original a najveća promjena vjerojatno je sam pogonski agregat. Naime, pod poklopcem motora ovog oldtimera nalazi se Chevroletov LS1 V8 motor koji doslovce ždere asfalt. Mnogi će se pitati kakve to veze ima s izvornim automobilom. Zagovornici pristupa da bi oldtimere trebalo zadržati što je više moguće u izvornom obliku, mogli bi se pitati...
Još zanimljivije jest da je ovaj konkretan automobil vozio sam Alice Cooper koji će pobjedniku aukcije dati i potpisanu fotografiju i dvije ulaznice za njegov koncert kao i priliku da zaigraju golf s rock legendom.
Unatoč tomu, ovaj automobil je sjajan zbog svoje rokerske pozadine jer je ovaj konkretan automobil vozio sam Alice Cooper. Automobil ide na aukciju gdje će pronaći svog novog vlasnika. Koliku god cijenu postigao, cijela priča dodatno je začinjena time što će najveći ponuđivač tj. pobjednik aukcije dobiti potpisanu gitaru i službenu sliku s turneje te dvije karte za koncert poznatog bivšeg vlasnika automobila.
►►► Renault 4 se vraća!
Automobil ima posebno izrađenu šasiju sa stražnjim pogonom, djelo Arta Morrisona, i više nego dovoljno snage da zadrifta po želji. Ovaj vrlo poseban, elegantan i aerodinamički oblikovan oldtimer može postizati preko 160 km/h. To nije bio slučaj s izvornim automobilom iz 1964.
Ovjes je i dalje podesiv ali je u potpunosti prerađen i prilagođen za pozamašnu snagu V8 motora a tu su i kočioni diskovi za sva četiri kotača za kvalitetniju kočionu moć. Ovaj je model bio više poznat po svom servo upravljanju i izuzetnoj udobnosti u vožnji zbog svog samoporavnavajućeg podesivog ovjesa nego po sportskim voznim performansama.
Unutrašnjost je također drastično izmijenjena a čini se da su ugrađene dodatne šipke za ojačanje krovišta, nešto poput zaštitnog kaveza koji mu je doista potreban obzirom na njegov novi status nabrijanog 'hotrod' automobila.
Cijena u oglasu je 115.000 dolara ali unatoč srčanom nadmetanju cifra nije došla ni približno toj brojci. Trenutno je minimalna cijena za nadmetanje 50.000 dolara a pet je dana do kraja aukcije. Što bi još uopće mogli poželjeti od ovog cool oldtimera, osim možda malo niže cijene!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.