Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Napokon - stiže nam nova Honda Civic Type-R sa turbo motorom

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Honda je predstavila svoj potpuno novi Civic Type R model u gotovo konačnoj, serijski proizvodnoj formi bez kamuflaže.

Bilo je pitanje vremena kad će se japanski proizvođači automobila pridružiti svojim europskim kolegama i početi razvijati benzinske turbo motore za svoje 'mainstream' proizvode. Novi Civic Type R zapravo će biti prvi model na tržištu koji će koristiti jedan od Hondinih potpuno novih VTEC Turbo motora, točnije agregat obujma 2.0 litre s izlaznom snagom od preko 280 KS.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Savjeti stručnjaka Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima Slika nije dostupna Međunarodna prezentacija [VOZILI SMO] Honda Civic Type R

Novi Type-R ima masu od 1330 kg a za ubrzanje do 100 km/h će trebati nešto ispod 6 sekundi uz maksimalnu brzinu preko 240 km/h.

Obojan u mat crnu boju, Type R prototip temelji se na Honda Civic hatchback modelu s petora vrata. Honda je posvetila puno pažnje i aerodinamičkim svojstvima te posljedično i sportskom izgledu automobila koji će stoga karakterizirati proširenja lukova kotača sprijeda u kombinaciji s novim prednjim branikom, masivnim stražnjim krilom i stražnjim difuzorom okruženim duplim ispušnim cijevima sa svake strane.

►►►   Pogledajte kako Honda Civic Type-R dahće za vratom vrhunskim sportskim jurilicama

Osim novog motora, Honda je doradila i određene komponente šasije hatchbacka s petora vrata, od ovjesa do proširenja tragova kotača, ugradnje elektroničkih pomoćnih sustava i ugradnje velikih Brembo kočnica koje se skrivaju iza 19-inčnih naplataka.

Alfa i omega Honde, izvršni direktor Takanobu Ito, rekao je da je njihov cilj potući postojeći rekord za najbrži krug na Nurburgringu u klasi serijskih hatchback automobila s prednjim pogonom. Da se podsjetimo, taj rekord i dalje drži Renault Megane 265 Trophy s 265 KS s prolaznim vremenom od 8:07:97.

Kao što je i za očekivati, unutrašnjost Type R-a ima sve ono što se traži od sportskog hatchbacka. Istaknut gumb za paljenje motora, središnje smješten brojač okretaja, sportska školjkasta sjedala i bucmast kožni upravljač u primjereno sportskom tonu.

Za kraj samo možemo reći.........jedva čekamo da novi Civic Type R krene u serijsku proizvodnju!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene