Vrući coupe, Alfa Romeo 4C, koji je debitirao kao konceptni automobil na ženevskom auto salonu 2011. godine, ove godine stiže u proizvodnom ruhu. Špijunske fotografije već su na netu a službeno predstavljanje zakazano je za ovogodišnji ženevski auto salon.
Pročitajte i ovo
Ford Focus dobio novu njušku
650S
McLaren za Ženevu pripremio novi opaki model
Zahvaljujući CarScoop blogu i insajderskoj informaciji jednog zastupnika automobila iz Švicarske koji je zapravo prisustvovao sastanku u Alfa Romeu prije nekoliko dana, na internet su procurili novi konkretni detalji o proizvodnom 4C modelu.
Sudeći po špijunskim fotografijama proizvodna verzija Alfe 4C trebala bi dizajnerski ostati vjerna konceptnom dizajnu i njegovim kompaktnim dimenzijama s ukupnom dužinom od malo manje od četiri metra uz međuosovinski razmak od 2.4 metra s kotačima izbačenim daleko prema vanjskim kutovima automobila.
►►► Pogledajte fenomenalnu restauraciju Alfe 1600 GTA
►►► Alfa Romeo izbacio MiTo u dva posebna izdanja
Zaobljeno tijelo 4C inspirirano je izgledom većeg 8C superautomobila, međutim, dok 4C Concept i 8C oba imaju karbonsku karoseriju, proizvodni 4C navjerojatnije će koristiti kombinaciju karbona i aluminija kako za karoseriju tako i za konstrukciju šasije što bi trebalo smanjiti troškove proizvodnje te tako i spustiti konačnu maloprodajnu cijenu. Iako je 4C Concept na vazi pokazivao tek 850 kg, proizvodni model najvjerojatnije će biti nešto teži, cca 1.050 kg.
Čelništvo Alfa Romea svojim je zastupnicima reklo da će izlazna snaga 1.75-litrenog četverocilindričnog turbo motora kod osnovnog modela iznositi 237 KS, dakle isto kao i kod Giuliette OV od koje je i posuđen agregat. Agregat bi trebao biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem a u priču se upleo i novi 9-stupanjski mjenjač kojeg je razvio Chrysler. Ipak, i sa tek četiri cilindra, mali coupe moći će držati korak s drugim sportskim automobilima sa središnje smještenim motorom koji unatoč većoj snazi imaju puno više tereta na leđima.
Alfa Romeo će za svjetska tržišta proizvesti tek 2.000 jedinica 4C modela od kojih će pola biti coupe verzija a pola roadster verzija čija je proizvodnja potvrđena. U tu je brojku uključena i ''Racing'' verzija koja je namijenjena isključivo za trkaće staze te cestovno legalna ''Stradale'' verzija koje bi trebale dolaziti sa potentnijim pogonskim agregatom s 266 KS.
Kako stvari stoje novi 4C trebao bi koštati negdje između 56.000 i 64.000 eura ovisno o paketu opreme i tržištu. Definitivno palac gore za Alfa Romeo i samu ideju da se brdo konja zamjeni laganim automobilom!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.